Корадо г60 вс Голф 3 АБФ
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
ABF - а многократно е доказано, че НЕ Е кой знае каква бегуна на къси отсечки включваме и 400 метра 1/4 mile по точно 402.25 м.
ABF
чип развърта се повече матора няма ограничител минава 8 К оборота спокойно без да роди моторетката, но след 7.3 К започва да тъпче
колектор 4-2-1 без да се залъгваме няма кой зане каква осезаема разлика на ABF колектора в подреден и тръбен
права генерация на 63 мм. с едно проходно гърне на края
и аз си мислех че като сложа колектор ша литне ама НЕ литна
спортен филтър диша по добре моторчето
гориво регулатор захранва с повече гориво
скоростна кутия от 9А код AYK най голяма разлика в сравнение със стоков вариант
за 400 метра почти на края идва ред и на 4 на която прави ластик
правилно си забелязал, че само от 1 - ва на 2 - ра има ефект да се стига до 8 К оборота на другите смяна на 7.2 - 7.3 К
скромен опит с ABF
сега KR бегач на къси отсечки
силата му е до 170 - 180 км/ч
чака за леки модове
ABF силата му е на дълги отсечки или иначе казано извънградско 200 км/ч и повече не са проблем за него
и сега по темата
читаво PG с читав G компресор понавървява доста
Предимствата му са повече: при правилна поддръжка G-компресорите изкарват над 500 000 км. Общо сметната за тези километри излизат двойно по-евтини от турбо-компресорите, въпреки по-честото им отваряне за поддръжка. Освен това G-компресорите дават налягане независимо от оборотите. При 1000 об/мин почти на празен ход налягането е 0,5 бар. При 2000 то вече е 0,6 бар. Това дава изключителен въртящ момент при ниски и средни обороти в сравнение с турбо-компресорите. При работа е доста по-тих от тях.
за 400 м. PG - то върви повече
не, че ABF - а НЕ върви и той си понавървява добре
но силата му е другаде самият му замисъл е за здрава и издражлива кола
май се поувляках доста НЕ искам да обидждам никого просто споделям скромен опит
Поздрави

ABF
чип развърта се повече матора няма ограничител минава 8 К оборота спокойно без да роди моторетката, но след 7.3 К започва да тъпче
колектор 4-2-1 без да се залъгваме няма кой зане каква осезаема разлика на ABF колектора в подреден и тръбен
права генерация на 63 мм. с едно проходно гърне на края
и аз си мислех че като сложа колектор ша литне ама НЕ литна
спортен филтър диша по добре моторчето
гориво регулатор захранва с повече гориво
скоростна кутия от 9А код AYK най голяма разлика в сравнение със стоков вариант
за 400 метра почти на края идва ред и на 4 на която прави ластик
правилно си забелязал, че само от 1 - ва на 2 - ра има ефект да се стига до 8 К оборота на другите смяна на 7.2 - 7.3 К
скромен опит с ABF
сега KR бегач на къси отсечки
силата му е до 170 - 180 км/ч
чака за леки модове
ABF силата му е на дълги отсечки или иначе казано извънградско 200 км/ч и повече не са проблем за него
и сега по темата
читаво PG с читав G компресор понавървява доста
Предимствата му са повече: при правилна поддръжка G-компресорите изкарват над 500 000 км. Общо сметната за тези километри излизат двойно по-евтини от турбо-компресорите, въпреки по-честото им отваряне за поддръжка. Освен това G-компресорите дават налягане независимо от оборотите. При 1000 об/мин почти на празен ход налягането е 0,5 бар. При 2000 то вече е 0,6 бар. Това дава изключителен въртящ момент при ниски и средни обороти в сравнение с турбо-компресорите. При работа е доста по-тих от тях.
за 400 м. PG - то върви повече
не, че ABF - а НЕ върви и той си понавървява добре
но силата му е другаде самият му замисъл е за здрава и издражлива кола
май се поувляках доста НЕ искам да обидждам никого просто споделям скромен опит
Поздрави
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
vipra написа:...
Колега не съм съгласен с тебе за колектора ,ама аз имам впечатления от 4-1 , на АБФ колектора е доста зле не се заблуждавай.Мерили сме АБФ с колектор 4-1 само и две гърнета след него дава някаде 163кс на вала(144кс на главините в проспийд около 10-15 процента са загубите) така че тва ако е малък ефект не знам голям кво е!
mod edit: musura
-
G60
Golf 3 1.8 написа:vipra написа:...
Колега не съм съгласен с тебе за колектора ,ама аз имам впечатления от 4-1 , на АБФ колектора е доста зле не се заблуждавай.Мерили сме АБФ с колектор 4-1 само и две гърнета след него дава някаде 163кс на вала(144кс на главините в проспийд около 10-15 процента са загубите) така че тва ако е малък ефект не знам голям кво е!
mod edit: musura
ето го моя колектор
сега е с термолента и лежи в мазата чака да се сложи на KR - а
с цялата генерация на 63 мм.
ABF - а празни по-добре от KR
все пак на ABF - а колектора е тръбен и подреден, но се стеснява от 4 към 2
радвам се, че имаш вървящ ABF
Поздрави
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
emmko написа:G60 написа:Как така по принцип? Обоснови се даи заводски данни на 2-те коли но не от някъкви пишман каталози говоря за данни на производителя да видя черно на бяло къде пише че голфа е по бърз от корадотоemmko написа: по принцип АБФ е по бърз от КОРАДО Г60Щото иначе и аз мога да кажа : Корадото по принцип е по бързо от Голфа
до сега съм търсил в нета някакви заводски данни но не открих ако някои може да намери да ги качи тук
Малко ама е по-бърз!
http://www.zeperfs.com/duel646-970.htm
Не вярвай на тези сайтове и мисля че за 1.8Т никъде не се пита в темата.
Къде видя в мнението на emmko да се говори за 1.8Т? Шанса е ти да си навлечеш гнева им, с постовете си, които не казват нищо! Когато отговаряш в някоя тема, се стреми да казваш нещо по темата
- Dimitaki
- Мнения: 406
- Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
- Автомобил: Mitsubishi Lancer
- Двигател: 4G63
- Местоположение: София
И за да защити всеки честта на своя автомобил разбира се че ще го подкрепя и ще търси + в него.Но хора помислете все пак.Голф от край време е автомобил за средно-статистическия човек.и тук виждаме АБФ-а.Колко мощни двигатели за тази серия предлагат ВФ-само два ВР6 и 16 винтиловия (колата в спора).И Там идва вече спортния хечбек купе Корадо.С така приличен разцвет на двигатели и разбира се по-подобрена технология от АБФ-а.Та значи как може да сравняваме с 2 думи семеен автомобил и спортна кола и поправете ме ако греша но Корадо и по-ранните модели на Порше 944-924-968 имат някой идентични системи.Таа спора е излишен Корадото е по-бързо от Голфа.Айде хепи енд
Опиши за публиката по-подробно двигателите и подобрените технологии на корадо. mod edit: musura
Опиши за публиката по-подробно двигателите и подобрените технологии на корадо. mod edit: musura
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Dimitaki написа:И за да защити всеки честта на своя автомобил разбира се че ще го подкрепя и ще търси + в него.Но хора помислете все пак.Голф от край време е автомобил за средно-статистическия човек.и тук виждаме АБФ-а.Колко мощни двигатели за тази серия предлагат ВФ-само два ВР6 и 16 винтиловия (колата в спора).И Там идва вече спортния хечбек купе Корадо.С така приличен разцвет на двигатели и разбира се по-подобрена технология от АБФ-а.Та значи как може да сравняваме с 2 думи семеен автомобил и спортна кола и поправете ме ако греша но Корадо и по-ранните модели на Порше 944-924-968 имат някой идентични системи.Таа спора е излишен Корадото е по-бързо от Голфа.Айде хепи енд
Твоя АБФ ако е семеен моя не е
Пичове нз само за какво се надхващате... все едно на живот и смърт ... няма смисъл праите баталията и толкоз ...
Мое мнение Голф 2 Г60>АБФ>Корадо.... говорим за сток.Просто карал съм г2 г60 и возил съм се в корадо сток и абф но 2ката цепи мрака просто.... АБФ-а ми се струва тромав някак си нз нз може да е здухан но отначалото не наема нещу... а пак корадото си вареше доста дуре но да не забравяме Г60-то ....
Поправете ме ако се лъжа нещо...
Мое мнение Голф 2 Г60>АБФ>Корадо.... говорим за сток.Просто карал съм г2 г60 и возил съм се в корадо сток и абф но 2ката цепи мрака просто.... АБФ-а ми се струва тромав някак си нз нз може да е здухан но отначалото не наема нещу... а пак корадото си вареше доста дуре но да не забравяме Г60-то ....
Поправете ме ако се лъжа нещо...
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Wotan написа:Пичове нз само за какво се надхващате... все едно на живот и смърт ... няма смисъл праите баталията и толкоз ...
Мое мнение Голф 2 Г60>АБФ>Корадо.... говорим за сток.Просто карал съм г2 г60 и возил съм се в корадо сток и абф но 2ката цепи мрака просто.... АБФ-а ми се струва тромав някак си нз нз може да е здухан но отначалото не наема нещу... а пак корадото си вареше доста дуре но да не забравяме Г60-то ....
Поправете ме ако се лъжа нещо...
Мда не наема от начало прав си, един приятел дет караше пб си взе абф и както знаете пб-то тръгва когат му дадеш газ нема 1000 нема 2000 оборота и я кара колата до 4000-4500 да не я мъчи и вика ебати тва не мое да отлепи.Тва първия път кат се качи, и като и даде газ след 4500 и вика аааааа тва е по друго вече!!!
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
как го реши това че с чипа става 190 ?
не се заяждам питам информативно..
http://www.free.bol.bg/g40g60/tuning.html
5кВ .. не е 30 коня
не се заяждам питам информативно..
http://www.free.bol.bg/g40g60/tuning.html
5кВ .. не е 30 коня
- kali_racing
- Мнения: 145
- Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта
