Корадо г60 вс Голф 3 АБФ

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
Masserati
Мнения: 3696
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 8:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - West side
Контакти:

Мнениеот Masserati » Пон 14 яну 2008 20:37


Трябва ли да съм я пипнал за да и правиме стартче :wink: А иначе не се губя никъде конкретно,само дето съм зазимил голфа че не може да се кара у тая поледица :lol: :lol: :lol:




Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 20:46


Masserati написа:Трябва ли да съм я пипнал за да и правиме стартче :wink: А иначе не се губя никъде конкретно,само дето съм зазимил голфа че не може да се кара у тая поледица :lol: :lol: :lol:

Tрябва да НЕ си я пипал шот и без тва си доста по лек и от мене и от корадо.....


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Пон 14 яну 2008 21:07


ABF - а многократно е доказано, че НЕ Е кой знае каква бегуна на къси отсечки включваме и 400 метра 1/4 mile по точно 402.25 м.
ABF
чип развърта се повече матора няма ограничител минава 8 К оборота спокойно без да роди моторетката, но след 7.3 К започва да тъпче
колектор 4-2-1 без да се залъгваме няма кой зане каква осезаема разлика на ABF колектора в подреден и тръбен
права генерация на 63 мм. с едно проходно гърне на края
и аз си мислех че като сложа колектор ша литне ама НЕ литна
спортен филтър диша по добре моторчето
гориво регулатор захранва с повече гориво
скоростна кутия от 9А код AYK най голяма разлика в сравнение със стоков вариант
Изображение

за 400 метра почти на края идва ред и на 4 на която прави ластик
правилно си забелязал, че само от 1 - ва на 2 - ра има ефект да се стига до 8 К оборота на другите смяна на 7.2 - 7.3 К
скромен опит с ABF
сега KR бегач на къси отсечки
силата му е до 170 - 180 км/ч
чака за леки модове
ABF силата му е на дълги отсечки или иначе казано извънградско 200 км/ч и повече не са проблем за него

и сега по темата
читаво PG с читав G компресор понавървява доста
Предимствата му са повече: при правилна поддръжка G-компресорите изкарват над 500 000 км. Общо сметната за тези километри излизат двойно по-евтини от турбо-компресорите, въпреки по-честото им отваряне за поддръжка. Освен това G-компресорите дават налягане независимо от оборотите. При 1000 об/мин почти на празен ход налягането е 0,5 бар. При 2000 то вече е 0,6 бар. Това дава изключителен въртящ момент при ниски и средни обороти в сравнение с турбо-компресорите. При работа е доста по-тих от тях.

за 400 м. PG - то върви повече
не, че ABF - а НЕ върви и той си понавървява добре

но силата му е другаде самият му замисъл е за здрава и издражлива кола

май се поувляках доста НЕ искам да обидждам никого просто споделям скромен опит

Поздрави :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 21:18


vipra написа:...


Колега не съм съгласен с тебе за колектора ,ама аз имам впечатления от 4-1 , на АБФ колектора е доста зле не се заблуждавай.Мерили сме АБФ с колектор 4-1 само и две гърнета след него дава някаде 163кс на вала(144кс на главините в проспийд около 10-15 процента са загубите) така че тва ако е малък ефект не знам голям кво е!
mod edit: musura


G60

Мнениеот G60 » Пон 14 яну 2008 21:30


Golf 3 1.8 написа:Tрябва да НЕ си я пипал шот и без тва си доста по лек и от мене и от корадо.....
CORRADO G60 - 1158к.г. GOLF 3 2000 16v - 1150к.г. GOLF 2 G60 - 1110к.г.


Потребителски аватар
vipra
Мнения: 166
Регистриран на: Сря 01 фев 2006 21:15
Автомобил:
Двигател:

Мнениеот vipra » Пон 14 яну 2008 21:40


Golf 3 1.8 написа:
vipra написа:...


Колега не съм съгласен с тебе за колектора ,ама аз имам впечатления от 4-1 , на АБФ колектора е доста зле не се заблуждавай.Мерили сме АБФ с колектор 4-1 само и две гърнета след него дава някаде 163кс на вала(144кс на главините в проспийд около 10-15 процента са загубите) така че тва ако е малък ефект не знам голям кво е!
mod edit: musura


ето го моя колектор

Изображение

сега е с термолента и лежи в мазата чака да се сложи на KR - а
с цялата генерация на 63 мм.

ABF - а празни по-добре от KR
все пак на ABF - а колектора е тръбен и подреден, но се стеснява от 4 към 2

радвам се, че имаш вървящ ABF

Поздрави :lol: :lol: :lol:


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Мнениеот leonardo_vd » Пон 14 яну 2008 21:46


emmko написа:
G60 написа:
emmko написа: по принцип АБФ е по бърз от КОРАДО Г60
Как така по принцип? Обоснови се даи заводски данни на 2-те коли но не от някъкви пишман каталози говоря за данни на производителя да видя черно на бяло къде пише че голфа е по бърз от корадото :idea: Щото иначе и аз мога да кажа : Корадото по принцип е по бързо от Голфа :lol: до сега съм търсил в нета някакви заводски данни но не открих ако някои може да намери да ги качи тук


Малко ама е по-бърз!

http://www.zeperfs.com/duel646-970.htm

Не вярвай на тези сайтове и мисля че за 1.8Т никъде не се пита в темата. :wink: За да не си навлечеш гнева на модераторите.
Къде видя в мнението на emmko да се говори за 1.8Т? Шанса е ти да си навлечеш гнева им, с постовете си, които не казват нищо! Когато отговаряш в някоя тема, се стреми да казваш нещо по темата :idea: mod edit: musura


Потребителски аватар
Dimitaki
Мнения: 406
Регистриран на: Вто 22 май 2007 20:24
Автомобил: Mitsubishi Lancer
Двигател: 4G63
Местоположение: София

Мнениеот Dimitaki » Пон 14 яну 2008 21:58


И за да защити всеки честта на своя автомобил разбира се че ще го подкрепя и ще търси + в него.Но хора помислете все пак.Голф от край време е автомобил за средно-статистическия човек.и тук виждаме АБФ-а.Колко мощни двигатели за тази серия предлагат ВФ-само два ВР6 и 16 винтиловия (колата в спора).И Там идва вече спортния хечбек купе Корадо.С така приличен разцвет на двигатели и разбира се по-подобрена технология от АБФ-а.Та значи как може да сравняваме с 2 думи семеен автомобил и спортна кола и поправете ме ако греша но Корадо и по-ранните модели на Порше 944-924-968 имат някой идентични системи.Таа спора е излишен Корадото е по-бързо от Голфа.Айде хепи енд :lol:
Опиши за публиката по-подробно двигателите и подобрените технологии на корадо. mod edit: musura


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 22:05


Dimitaki написа:И за да защити всеки честта на своя автомобил разбира се че ще го подкрепя и ще търси + в него.Но хора помислете все пак.Голф от край време е автомобил за средно-статистическия човек.и тук виждаме АБФ-а.Колко мощни двигатели за тази серия предлагат ВФ-само два ВР6 и 16 винтиловия (колата в спора).И Там идва вече спортния хечбек купе Корадо.С така приличен разцвет на двигатели и разбира се по-подобрена технология от АБФ-а.Та значи как може да сравняваме с 2 думи семеен автомобил и спортна кола и поправете ме ако греша но Корадо и по-ранните модели на Порше 944-924-968 имат някой идентични системи.Таа спора е излишен Корадото е по-бързо от Голфа.Айде хепи енд :lol:

Твоя АБФ ако е семеен моя не е :lol:


Потребителски аватар
Wotan
Мнения: 35
Регистриран на: Пет 28 дек 2007 15:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот Wotan » Пон 14 яну 2008 22:19


Пичове нз само за какво се надхващате... все едно на живот и смърт ... няма смисъл праите баталията и толкоз ...

Мое мнение Голф 2 Г60>АБФ>Корадо.... говорим за сток.Просто карал съм г2 г60 и возил съм се в корадо сток и абф но 2ката цепи мрака просто.... АБФ-а ми се струва тромав някак си нз нз може да е здухан но отначалото не наема нещу... а пак корадото си вареше доста дуре но да не забравяме Г60-то ....

Поправете ме ако се лъжа нещо...


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Пон 14 яну 2008 22:58


Wotan написа:Пичове нз само за какво се надхващате... все едно на живот и смърт ... няма смисъл праите баталията и толкоз ...

Мое мнение Голф 2 Г60>АБФ>Корадо.... говорим за сток.Просто карал съм г2 г60 и возил съм се в корадо сток и абф но 2ката цепи мрака просто.... АБФ-а ми се струва тромав някак си нз нз може да е здухан но отначалото не наема нещу... а пак корадото си вареше доста дуре но да не забравяме Г60-то ....

Поправете ме ако се лъжа нещо...

Мда не наема от начало прав си, един приятел дет караше пб си взе абф и както знаете пб-то тръгва когат му дадеш газ нема 1000 нема 2000 оборота и я кара колата до 4000-4500 да не я мъчи и вика ебати тва не мое да отлепи.Тва първия път кат се качи, и като и даде газ след 4500 и вика аааааа тва е по друго вече!!!


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Вто 15 яну 2008 11:26


аре пуснете се че ми е интересно :)


Потребителски аватар
Golf 3 1.8
Мнения: 1034
Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Golf 3 1.8 » Вто 15 яну 2008 12:21


Ми аз съм навит ,само момчето с г60-тката да е навит и да не е пипана много де, шот тя само с чип става 190кс и ше ме отвее!


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Vizor » Вто 15 яну 2008 12:32


как го реши това че с чипа става 190 ? :D

не се заяждам питам информативно..

http://www.free.bol.bg/g40g60/tuning.html

5кВ .. не е 30 коня ;)


Потребителски аватар
kali_racing
Мнения: 145
Регистриран на: Сря 15 юни 2005 12:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот kali_racing » Вто 15 яну 2008 12:40


как го реши това че с чипа става 190 ?

не се заяждам питам информативно..


Vizor-e !!! Отговора е при Joro_G400 и ти мисля че го знеш , а имаш желание и да копираш !!! :twisted: :twisted: :twisted:

bahn brenner motorsports :twisted: :twisted: :twisted:



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта