Въпрос относно схема на К-Jetronic

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 23 яну 2008 7:23


Kokoo написа:.......

Въобще ми е чудно как работи този мотор с половината си датчици :roll:
Излишни екстри mhihi , работи си чудесно!!!




Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 8:30


ivkata написа:
Kokoo написа:.......

Въобще ми е чудно как работи този мотор с половината си датчици :roll:
Излишни екстри mhihi , работи си чудесно!!!


Да,само ако и палеше като хората, а не да гърми :banghead:


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19716
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Мнениеот radotom » Сря 23 яну 2008 8:37


Kokoo, за гърменето провери отново центровката на делкото.
Възможно е и клапан да не ти отваря/затваря както трябва...


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 11:31


ако ти го няма соленоида и ламбдата, значи си чист механичен К-жет. Въпреки това трябва да имаш вкуумния датчик до главата на инжекциона (при рязко подаване на газ и студен двигател, определен от термо тайм суич-а се впръсква от 5-тата дюза за обогатяване), както и клапана за допълнителен въздух до ботуша (за увеличаване на оборотите на празен ход ако паднат под 700).
За припукването виж както центровката, така и дали не е мноого бедна сместа, тогава пак припуква така. А просто трудно пали или въобще не пали? Всъщност виж най-напред за скъсани гумени съединения (особено между дросела и възд. филтър) и вакуумни маркучи, може да е най-простото решение :)


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 23 яну 2008 11:48


ей ги снимките:
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Изображение

много са има и още някакви.тъй.въпросния вакуум шит се вижда как и къде е закачен.от него тръгват 2 кабела(снимал съм ги отблизо да се видят цветовете)те отиват нагоре към една друга шитня(аджеба какво е това) и се прикача с букса.бяха закъсани и сме ги оправяли ама с него и без него не намерих разлика.
Ивката брат ми-обърнах внимание на твоя мотор(той стана известен тука дае :lol: ) че има един датчик към който ти нямаш прикачена букса.аз също нямам но сме го оправяли и го направихме с обикновенни обувчици(снимал съм това за което ти говоря)
КооКоооо-детонацийте и при мен ги има само при студен двигател.чува се гърмене от кутията на филтъра.ама имам едно съединение което е зян и не съм го сменял(50 кинта ???50 кинта за парче гума)
или е от това или от кофти центровка....просто паля сутрин колата.чакам си я така 10 15 мин да работи на място да загрее и след това няма проблем с детонациите .


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 12:02


radotom написа:Kokoo, за гърменето провери отново центровката на делкото.
Възможно е и клапан да не ти отваря/затваря както трябва...


При мен не са детонации в мотора,а а като не запали няколко пъти и изглежда попада низгоряло гориво в изпускателя , и после при запалване се едно някой е сложил пиратка в ауспуха :lol: .
Снощи в 01;00 ч реших да го припаля и дойде патрулка :oops:


Потребителски аватар
parno
Мнения: 7309
Регистриран на: Сря 19 сеп 2007 13:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Мнениеот parno » Сря 23 яну 2008 12:06


туй чудо е ГНП-то
Изображение

Изображение

според пдф* документите които съм си свалил за ремонт на Г2 трябва да има един горивен акумулатор който седи до кутията на помпата.
аз го нямам обаче (и без него върви колата ама ще се радвам ако някой обясни за какъв чеп е).мислих да си купя ново ама ми треснаха цена от 460 ЛВ. и се отказах


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 12:28


всъщност да, без всички тия джаджи си е чист механичен К-жет. Моя има комп, който не прави кой знае какво - уж управлява от ламбдата сместа и обогатяването от 5-та дюза
а горивния акумулатор аз го смених, моя беше сдал багажа и все едно го нямаше, ефекта беше трудно палене на горещ двигател, поседял между 15 мин и 1 час загасен. идеята е че трябва поне 30 мин да остане остатъчно налягане 1 - 2,5 бара в системата и най-вече в тръбите от главата към дюзите, защото бензина кипи при около 70-80 градуса при атмосферно налягане. образуват се газови мехурчета, които докато не се изкарат през дюзите, докарват ефект на преобеднена смес.
горивен акумулатор намерих втора употреба от симеон, доколкото имам спомен към 30 лв го взех, а ми даваха и целия кютук отдолу със все помпата за около 100


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 13:55


stancorotax написа:При мен единия край на вакума на vacuum switch-a е вързан за клапанчето на маркуча за сервото (който има малко щуцерче отстрани), а другия му край е запушен с тапа т.е. трябва да е вързано към вакуума на смукателния


Доколкото разбирам единият край закачен за щуцера на сервото а другият запушен?


[quote="Smoke"]ей ги снимките:


много са има и още някакви.тъй.въпросния вакуум шит се вижда как и къде е закачен.от него тръгват 2 кабела(снимал съм ги отблизо да се видят цветовете)те отиват нагоре към една друга шитня(аджеба какво е това) и се прикача с букса.бяха закъсани и сме ги оправяли ама с него и без него не намерих разлика.

А тук доколкото виждам е вързан на маркучето за вакума от всмукателя към делкото :?: :roll:

Кой двата варианта е правилен? или са два варианта?
Или аз нещо греша или механичното "извращение" ще хваща пазара :banghead:


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 23 яну 2008 13:58


Smoke написа:ей ги снимките:
......


Изображение

Изображение


Ивката брат ми-обърнах внимание на твоя мотор(той стана известен тука дае :lol: ) че има един датчик към който ти нямаш прикачена букса.аз също нямам но сме го оправяли и го направихме с обикновенни обувчици(снимал съм това за което ти говоря)
Колега Smoke,това е тъй наречената термоампула,от която зависи дали ще ти се включи,и за колко време петата дюза за студения старт!! :wink: Вече съм я вързал,защото при минусови темп. няма палене без нея!Колега Кокоо,мисля че имаш проблеми със запалителната система,или може би дюзите дано да не е и от двете! :roll: Защото колата ми с така вързана(недовързана) инсталация пали от четвърт оборот и в най големите студове,двигателя работи много равномерно и спокойно и върви на пушка! :wink:За гърмене и пукане и дума не може да става,двама колеги от форума са я виждали и чували как работи (между другото и те са със мех. инжекциони да не се спотайват),hose , Stenly не се крийте! :wink:


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 14:18


ivkata написа:
Smoke написа:ей ги снимките:
......



Ивката брат ми-обърнах внимание на твоя мотор(той стана известен тука дае :lol: ) че има един датчик към който ти нямаш прикачена букса.аз също нямам но сме го оправяли и го направихме с обикновенни обувчици(снимал съм това за което ти говоря)
Колега Smoke,това е тъй наречената термоампула,от която зависи дали ще ти се включи,и за колко време петата дюза за студения старт!! :wink: Вече съм я вързал,защото при минусови темп. няма палене без нея!Колега Кокоо,мисля че имаш проблеми със запалителната система,или може би дюзите дано да не е и от двете! :roll: Защото колата ми с така вързана(недовързана) инсталация пали от четвърт оборот и в най големите студове,двигателя работи много равномерно и спокойно и върви на пушка! :wink:За гърмене и пукане и дума не може да става,двама колеги от форума са я виждали и чували как работи (между другото и те са със мех. инжекциони да не се спотайват),hose , Stenly не се крийте! :wink:


Не съм сигурен дали е нещо по запалителната,или по-скоро нещо което играе роля при студен двигател защото тогава и не се форсира като хората,иначе като загрее е по-добре .Мисля че на дюзите им няма нищо.Тоя нещастник дето я карал преди това кви магарии е вършил не е истина.Даже развил болтчето за регулиране на оборотите до края и няма да ти казвам какви обороти държеше на празен ход. :shock

Дай на Л.С къде мога да те видя за :beer и да ти сканирам двигателният отсек :Mr Green Fun


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 14:44


Kokoo написа:Кой двата варианта е правилен? или са два варианта?
Или аз нещо греша или механичното "извращение" ще хваща пазара :banghead:


не грешиш колега, и двата варианта са правилни - идеята е да се следи вакуума в смукателния, а и двата варианта оттам взимат вакуум
при моя вариант другия край на вакум суича трябва да е запушен, за да не смуче оттам въздух


Потребителски аватар
stancorotax
Мнения: 159
Регистриран на: Чет 14 дек 2006 17:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот stancorotax » Сря 23 яну 2008 14:48


а иначе ако всичко друго е наред, проблема на студен двигател може да е от warm up регулатора, лошото е че там нещата са малко сложни и трябват манометри да се настрои по налягане, има го описано ръководството в линка http://www.mechanical-injector.narod.ru/
пишат че не се регулира, но става, имаше един австралийски форум, където някакъв си беше играл и сложил две винтчета, с които регулира натиска на биметалните пластинки и така променя контролното налягане, а оттам и сместа на студена и топла кола
друг вариант е симеон- 2-ра ръка, щото ново по-добре не питай колко е :)
друго, което се сещам - може и да са ти зле о-пръстените на дюзите, малко вероятно но все пак..., и голям к...р е да ги свалиш при станали на пластмаса о-пръстени


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Сря 23 яну 2008 15:04


stancorotax написа:а иначе ако всичко друго е наред, проблема на студен двигател може да е от warm up регулатора, лошото е че там нещата са малко сложни и трябват манометри да се настрои по налягане, има го описано ръководството в линка http://www.mechanical-injector.narod.ru/
пишат че не се регулира, но става, имаше един австралийски форум, където някакъв си беше играл и сложил две винтчета, с които регулира натиска на биметалните пластинки и така променя контролното налягане, а оттам и сместа на студена и топла кола
друг вариант е симеон- 2-ра ръка, щото ново по-добре не питай колко е :)
друго, което се сещам - може и да са ти зле о-пръстените на дюзите, малко вероятно но все пак..., и голям к...р е да ги свалиш при станали на пластмаса о-пръстени
Колегата може и да е прав за warm up регулатора,съвсем бях забравил за него :oops: Stenly бра големи ядове с него ! :wink: Пича го смени с такъв от КР,не е точно същия,но нещо го е преработил! :idea:


Потребителски аватар
Kokoo
Мнения: 139
Регистриран на: Пон 16 яну 2006 17:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Kokoo » Сря 23 яну 2008 15:12


ivkata написа:
stancorotax написа:а иначе ако всичко друго е наред, проблема на студен двигател може да е от warm up регулатора, лошото е че там нещата са малко сложни и трябват манометри да се настрои по налягане, има го описано ръководството в линка http://www.mechanical-injector.narod.ru/
пишат че не се регулира, но става, имаше един австралийски форум, където някакъв си беше играл и сложил две винтчета, с които регулира натиска на биметалните пластинки и така променя контролното налягане, а оттам и сместа на студена и топла кола
друг вариант е симеон- 2-ра ръка, щото ново по-добре не питай колко е :)
друго, което се сещам - може и да са ти зле о-пръстените на дюзите, малко вероятно но все пак..., и голям к...р е да ги свалиш при станали на пластмаса о-пръстени
Колегата може и да е прав за warm up регулатора,съвсем бях забравил за него :oops: Stenly бра големи ядове с него ! :wink: Пича го смени с такъв от КР,не е точно
същия,но нещо го е преработил! :idea:


Ще го прегледам ,мисля че имаше някакъв начин за проверка по упътванията за ремонт.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 71 госта