Климатик към климатроник
Правила на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
Натисни тук за да прочетеш Правилата на форума
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Кюстендил/London
Климатик към климатроник
Колата ми е с климатик ,какво трябва да сменя да имам климатроник.
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
beljata написа:ifidik написа:ако проследиш всички жила от копчетата,завършека им трябва да е ел. двигател.от там датчици за темп.и куп подробности
Т.е само таблото за управление на климатроника няма да ми свърши работа?Предполагам ,че там са датчиците.А къде са моторчетата?
Абе човек по-добре я продай и си всеки с климатроник,вместо да я побългаряваш(да не стане така че нито климатик нито климатроник)не си заслужава средствата и нервите
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София/Кюстендил/London
sick_fuck написа:Абе човек по-добре я продай и си всеки с климатроник,вместо да я побългаряваш(да не стане така че нито климатик нито климатроник)не си заслужава средствата и нервите
ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.
- Tyan
- Ън Мън
- Мнения: 7962
- Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
сменят се много работи и се разглабя половината кола .....модул за управление ....бутони за управление и дисплей,ел инсталация, клапи с ел управление ..... , пътища за въздуха(възможно е да има разлики), датчици.... от всичко най голям проблем ти е ел инсталацията .... защото цяла едва ли намериш понеже по моргите режат, оферта ти е да си купиш катастрофирала кола с някой приятел на който примерно му трябва двигателя и после да разпродадеш останалите чаркове
beljata написа:sick_fuck написа:Абе човек по-добре я продай и си всеки с климатроник,вместо да я побългаряваш(да не стане така че нито климатик нито климатроник)не си заслужава средствата и нервите
ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.
Колега не се занимавай с такива излишни, безкрайно трудни и със съмнителен изход интервенции по колата си. Щото не е проблема в това дали ти е любима или не колата, а в това колко те сърби джоба. И не толкова, че ще си направиш от климатика климатроник /като поразпиташ не вярвам да се хванеш/ колкото че ще смениш колата с друга. Но на свястна кола втора употреба се попада рядко и от тая гледна точка не си заслужава гимнастиката, ако твоята е свястна да попаднеш на такава дето ще дадеш още куп пари за други неща но само за да е с климатроник. Сега друг е въпроса ако въобще нямаше клима тогава да, обаче щом има карай и да не ти пука дали е тик дали е троник важно е лятото да има хладно.
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
beljata написа:ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.
ОПС грешка, много бърз в пръстите!
Последна промяна от yeti123 на Пет 25 яну 2008 14:51, променено общо 1 път.
- yeti123
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
beljata написа:ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.
Колега, не се занимавай да разваляш хубавата кола с климатроник!
А ако искаш климатроник - виж мойта! Давам ти я!
- GODFATHER
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 08 фев 2006 19:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив / София
- Контакти:
Аз имам Поло 9n3 2007 година, и при мен климатика се води полуавтоматичен, т.е. има температурен датчик и въпреки че се наглася температурата с "врътка" аналогово, пак поддържа желана температура примерно 22 градуса и като е сменям се чува шум от ел.двигателче, другите копчета за вентилатора и външен/вътрешен въздух, АС, пак ми изглежда че не са механични, имам чувството че разликата е само в предния панел между климатик и климатроник, възможно ли е?
OПА Пичаги
Не си разваляйте колите а ги карайте.
Моя Пасат е 2001 година взех го на 120000км а сега е на 330 000 само в БГ с климатроник и сменям само гуми масло и части на година средно 40 до 60 000 и по 1000 лв за ангренаж масла филтри предница.
ПИПАЙТЕ САМО КЛЮЧА ЗА ЗАПАЛВАНЕТО и ГАЗ на ПОМПА-ДЮЗАТА
Не си разваляйте колите а ги карайте.
Моя Пасат е 2001 година взех го на 120000км а сега е на 330 000 само в БГ с климатроник и сменям само гуми масло и части на година средно 40 до 60 000 и по 1000 лв за ангренаж масла филтри предница.
ПИПАЙТЕ САМО КЛЮЧА ЗА ЗАПАЛВАНЕТО и ГАЗ на ПОМПА-ДЮЗАТА
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 46 госта