Климатик към климатроник

Споделете опит за собственоръчно направени подобрения или ремонти на вашият Volkswagen или попитайте как да ги направите сами
beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Климатик към климатроник

Мнениеот beljata » Сря 23 яну 2008 22:45


Колата ми е с климатик ,какво трябва да сменя да имам климатроник.




Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Мнениеот ifidik » Сря 23 яну 2008 22:59


ако проследиш всички жила от копчетата,завършека им трябва да е ел. двигател.от там датчици за темп.и куп подробности


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Сря 23 яну 2008 23:06


Забрави не сасипвай колата!!! е моито мнение.През лятото Си имаш хлад,а през зимата парно :roll:


Потребителски аватар
policevidin
Мнения: 1085
Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
Автомобил: VW Golf 3 Modificated
Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
Местоположение: Видин, GSM 0896633775

Мнениеот policevidin » Сря 23 яну 2008 23:07


Забрави не сасипвай колата!!! е моито мнение.През лятото Си имаш хлад,а през зимата парно :roll:


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Сря 23 яну 2008 23:33


ifidik написа:ако проследиш всички жила от копчетата,завършека им трябва да е ел. двигател.от там датчици за темп.и куп подробности

Т.е само таблото за управление на климатроника няма да ми свърши работа?Предполагам ,че там са датчиците.А къде са моторчетата?


Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Чет 24 яну 2008 1:28


beljata написа:
ifidik написа:ако проследиш всички жила от копчетата,завършека им трябва да е ел. двигател.от там датчици за темп.и куп подробности

Т.е само таблото за управление на климатроника няма да ми свърши работа?Предполагам ,че там са датчиците.А къде са моторчетата?

Абе човек по-добре я продай и си всеки с климатроник,вместо да я побългаряваш(да не стане така че нито климатик нито климатроник)не си заслужава средствата и нервите


beljata
Мнения: 189
Регистриран на: Пет 18 авг 2006 13:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София/Кюстендил/London

Мнениеот beljata » Чет 24 яну 2008 10:31


sick_fuck написа:Абе човек по-добре я продай и си всеки с климатроник,вместо да я побългаряваш(да не стане така че нито климатик нито климатроник)не си заслужава средствата и нервите

ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.


Потребителски аватар
Tyan
Ън Мън
Мнения: 7962
Регистриран на: Вто 14 дек 2004 21:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Tyan » Чет 24 яну 2008 11:02


сменят се много работи и се разглабя половината кола .....модул за управление ....бутони за управление и дисплей,ел инсталация, клапи с ел управление ..... , пътища за въздуха(възможно е да има разлики), датчици.... от всичко най голям проблем ти е ел инсталацията .... защото цяла едва ли намериш понеже по моргите режат, оферта ти е да си купиш катастрофирала кола с някой приятел на който примерно му трябва двигателя и после да разпродадеш останалите чаркове


Потребителски аватар
slav
Мнения: 464
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 19:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Любимец

Мнениеот slav » Чет 24 яну 2008 17:16


beljata написа:
sick_fuck написа:Абе човек по-добре я продай и си всеки с климатроник,вместо да я побългаряваш(да не стане така че нито климатик нито климатроник)не си заслужава средствата и нервите

ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.

Колега не се занимавай с такива излишни, безкрайно трудни и със съмнителен изход интервенции по колата си. Щото не е проблема в това дали ти е любима или не колата, а в това колко те сърби джоба. И не толкова, че ще си направиш от климатика климатроник /като поразпиташ не вярвам да се хванеш/ колкото че ще смениш колата с друга. Но на свястна кола втора употреба се попада рядко и от тая гледна точка не си заслужава гимнастиката, ако твоята е свястна да попаднеш на такава дето ще дадеш още куп пари за други неща но само за да е с климатроник. Сега друг е въпроса ако въобще нямаше клима тогава да, обаче щом има карай и да не ти пука дали е тик дали е троник важно е лятото да има хладно.


psstv18rp
Мнения: 1282
Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот psstv18rp » Пет 25 яну 2008 11:54


Климатроника не е чак толкова по-добро нещо от обикновения климатик та да си заслужава чак колата да сменяш зарад него.
А промяната не е лесна. Много датчици, сервомеханизми и т.н.
И в крайна сметка откъм надеждност по-простите неща винаги са по-добри.


Потребителски аватар
passat123
Мнения: 1658
Регистриран на: Пон 13 авг 2007 0:06
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Мнениеот passat123 » Пет 25 яну 2008 13:52


Имам 2 коли едната е с климатроник другата с климатик единствената разлика е ,че климатроника е умен :D когато вънка е примерно 22 градус... и пусна на 22 то си дърпа от вънка и не вклучва климата . А при самия климатик тряба да си дадеш студеното и така за счяло и нещяло . Ти работи климатика !


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 25 яну 2008 14:49


beljata написа:ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.


ОПС грешка, много бърз в пръстите!

Последна промяна от yeti123 на Пет 25 яну 2008 14:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
yeti123
Мнения: 424
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 22:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот yeti123 » Пет 25 яну 2008 14:50


beljata написа:ОК ,в такъв случай заменям голф 4 TDI 115 к.с,2001 г.,170 000 км., автоматик-типтроник ,лети джанти 15 -KESKIN зимни гуми мишелин алпин,ксенон ,ел.стъкла ,центр.закл. ABS ,ESP ,КЛИМАТИК за същия с КЛИМАТРОНИК
p.s снимки в гаража.
p.s колата не се продава ,само се заменя.
p.s помолих за съвет и напътствия за принципа на действие и дали някой знае как става.Нито ми пука за парите ,нито колата ми е толкова любима.


Колега, не се занимавай да разваляш хубавата кола с климатроник!
А ако искаш климатроник - виж мойта! Давам ти я!


Потребителски аватар
GODFATHER
Мнения: 5
Регистриран на: Сря 08 фев 2006 19:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив / София
Контакти:

Мнениеот GODFATHER » Нед 27 яну 2008 19:04


Аз имам Поло 9n3 2007 година, и при мен климатика се води полуавтоматичен, т.е. има температурен датчик и въпреки че се наглася температурата с "врътка" аналогово, пак поддържа желана температура примерно 22 градуса и като е сменям се чува шум от ел.двигателче, другите копчета за вентилатора и външен/вътрешен въздух, АС, пак ми изглежда че не са механични, имам чувството че разликата е само в предния панел между климатик и климатроник, възможно ли е?


alextop
Мнения: 28
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 16:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот alextop » Нед 27 яну 2008 22:05


OПА Пичаги
Не си разваляйте колите а ги карайте.
Моя Пасат е 2001 година взех го на 120000км а сега е на 330 000 само в БГ с климатроник и сменям само гуми масло и части на година средно 40 до 60 000 и по 1000 лв за ангренаж масла филтри предница.
ПИПАЙТЕ САМО КЛЮЧА ЗА ЗАПАЛВАНЕТО и ГАЗ на ПОМПА-ДЮЗАТА



Върни се в “Направи си сам!”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 117 госта