Здравейте,
Имам пасат 1.8 моноинжекция 91-ва г. Никога не е държал постоянна температура на двигателя. На дълго държи около 80 градуса а в задръстването 90. Така ли трябва да бъде?
А от както сложих газова като катеря по баирите загрява яко. Вдига температурата на 100. Преди на бензина не го правеше.
Някой да знае на какво може да се дължи това?
Загряване на двигателя?
- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
- The ReD One
- Мнения: 147
- Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
- Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
- Двигател:
- Местоположение: София
Абсолютно същите температури - в града често прави 100-110 градуса, на извънградско държи около 80-90 зависи от режима на каране. В началото и аз се притеснявах - даже ходих в Юнитрейд за тест на охладителната система - всичко е ОК според тях (ако не ми бяха откраднали стелките и аз така щях да кажа
).

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Все едни и същи неща дъвчем
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2522
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6911
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6367
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=5509
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=4516
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2040
и още много много други такива
и от всичките в най-общи приказки:
90 градуса трябва да ти държи твърдо извън града (ако не е така смени термостат). В града вдига до 100 в задръствания понякога и 110. Ако си с климатик и големия радиатор е по-малко вероятно да вдигаш над 100.

http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2522
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6911
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6367
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=5509
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=4516
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2040
и още много много други такива
и от всичките в най-общи приказки:
90 градуса трябва да ти държи твърдо извън града (ако не е така смени термостат). В града вдига до 100 в задръствания понякога и 110. Ако си с климатик и големия радиатор е по-малко вероятно да вдигаш над 100.
- alien1
- Мнения: 339
- Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Kolegi, kolegi...
Имах голям проблем с това прегряване, обиколих няколко майстора, после на единия му оправях бакиите. Прегря ми и ми изтече водата до Балчик. Оказа се в последствие че радиатора е бил запушен и после протече и датчика му не работеше- нов радиатор и датчик сложих. После пък много надуваше и смених гарнитурите по главата, шлаифане, гарнитури на клапани, половината маркучи и всякакви други гумени уплатнения. Покрай многото сервизи и аз станах голям разбирач на охлаждащата система
). По принцип колата не трябва да вдига над 90 градуса, на 87 трябва да се включи перката и да не позволи да се стигнат температури над 90 градуса. Тогава водата завира. На над 100 градуса става на пара и създава налягане. Откакто направих всички тия процедури не ми е вдигала градско/в София/ над 90 градуса. Така че според мен не е нормално да вдига над 90, Максимум 95, оттам нататък по добре потърсете сервиз.

- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Не съм много съгласен с посочените температури. Нормалния термостат на пасата отваря на 87 градуса, ако сложиш и нискотемпературен термосуич (87* на първа скорост) то перката ще върти постоянно. За да сложиш такъв датчик термостата ти трябва да е на 83* и тогава пък колата си ти върви почти студена, което също не е добре.
Нормалната система си е: термостат на 87*, датчик на 95-87 първа степен и 102-85 втора степен. - с тази конфигурация и с нов радиатор, че стария протече, вече и аз не вдигам повече от 95 градуса никъде, независимо дали съм в задръстване или не
Нормалната система си е: термостат на 87*, датчик на 95-87 първа степен и 102-85 втора степен. - с тази конфигурация и с нов радиатор, че стария протече, вече и аз не вдигам повече от 95 градуса никъде, независимо дали съм в задръстване или не

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта