Загряване на двигателя?

Техническа и сервизна информация за Passat
vilitra
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Загряване на двигателя?

Мнениеот vilitra » Вто 09 авг 2005 12:50


Здравейте,
Имам пасат 1.8 моноинжекция 91-ва г. Никога не е държал постоянна температура на двигателя. На дълго държи около 80 градуса а в задръстването 90. Така ли трябва да бъде?
А от както сложих газова като катеря по баирите загрява яко. Вдига температурата на 100. Преди на бензина не го правеше.
Някой да знае на какво може да се дължи това?




Потребителски аватар
scuba
R.I.P. Holy Diver
Мнения: 6971
Регистриран на: Вто 19 окт 2004 12:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот scuba » Вто 09 авг 2005 12:53


Съвсем нормално е това. Моя на дълго едвам отлепва 70-80 градуса. В града (задръствания в София) е вдигал и 110. Което казват е нормално. Страшното става от 110 градуса на горе. 100-110 градуса не са му никакъв проблем. Карай без да се шашкаш


vilitra
Мнения: 7
Регистриран на: Пон 07 мар 2005 14:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vilitra » Вто 09 авг 2005 12:57


мерси за успокоението, но това явно е при пасата, защото при други коли си държи постоянна температурата. :shock:


Потребителски аватар
The ReD One
Мнения: 147
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The ReD One » Вто 09 авг 2005 15:49


Спокойно колега, не се притеснявай и моят носорог се държи по същия начин:)Газ на педала:)


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Вто 09 авг 2005 15:58


Направо ви се чудя колко сте смели всички :D На мен ще ми се вземе ума ако стигна такива температури :D На следващея ден съм сменил всички датчици термостати и каквото се сетите още :D


Потребителски аватар
The ReD One
Мнения: 147
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The ReD One » Вто 09 авг 2005 16:30


Ми аз си му знам номерата колега.От четири години я карам тази кола и все такива температурни амплитуди поддържа: в града 100-110, извън града не може да отлепи стрелката от 70-80 градуса.Ходих на диагностика като го взех, но вси4ко си е ОК (дадтчици и т.н).


Потребителски аватар
Jovany
Мнения: 479
Регистриран на: Вто 19 юли 2005 18:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Jovany » Вто 09 авг 2005 16:40


Да не би да не ти работи вентилатора. Защото колата като се движи извън града не и е необходим. А в града ако не работи перката си загрява по светофарите. И при мен температурата варира но в много малки граници.


Потребителски аватар
The ReD One
Мнения: 147
Регистриран на: Сря 01 юни 2005 9:47
Автомобил: Passat B7 4 motion Golf Plus tsi
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот The ReD One » Вто 09 авг 2005 16:44


Ми не, и аз предполагах така но вси4ко си е ОК :D Знам ли го и аз стареца щто така прави :lol: Важното е 4е не ми саздава преоблеми:)


jgmec
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 ное 2004 0:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот jgmec » Вто 09 авг 2005 19:57


Абсолютно същите температури - в града често прави 100-110 градуса, на извънградско държи около 80-90 зависи от режима на каране. В началото и аз се притеснявах - даже ходих в Юнитрейд за тест на охладителната система - всичко е ОК според тях (ако не ми бяха откраднали стелките и аз така щях да кажа :evil: ).


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Вто 09 авг 2005 20:14


Все едни и същи неща дъвчем :(
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2522
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6911
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=6367
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=5509
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=4516
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=2040
и още много много други такива
и от всичките в най-общи приказки:
90 градуса трябва да ти държи твърдо извън града (ако не е така смени термостат). В града вдига до 100 в задръствания понякога и 110. Ако си с климатик и големия радиатор е по-малко вероятно да вдигаш над 100.


Потребителски аватар
Playmen
Мнения: 22
Регистриран на: Вто 21 юни 2005 10:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот Playmen » Пет 19 авг 2005 18:58


Според мен е много важно (даже и най-важно) с какъв антифриз го караш. На резервоарчето за охлаждащата течност трябва да има надпис ако няма най-добре му сложи G11 немски антифриз а ако имаш повече пари G12 - 120 лева :wink:


Потребителски аватар
alien1
Мнения: 339
Регистриран на: Сря 31 авг 2005 12:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Kolegi, kolegi...

Мнениеот alien1 » Сря 31 авг 2005 14:14


Имах голям проблем с това прегряване, обиколих няколко майстора, после на единия му оправях бакиите. Прегря ми и ми изтече водата до Балчик. Оказа се в последствие че радиатора е бил запушен и после протече и датчика му не работеше- нов радиатор и датчик сложих. После пък много надуваше и смених гарнитурите по главата, шлаифане, гарнитури на клапани, половината маркучи и всякакви други гумени уплатнения. Покрай многото сервизи и аз станах голям разбирач на охлаждащата система :-)). По принцип колата не трябва да вдига над 90 градуса, на 87 трябва да се включи перката и да не позволи да се стигнат температури над 90 градуса. Тогава водата завира. На над 100 градуса става на пара и създава налягане. Откакто направих всички тия процедури не ми е вдигала градско/в София/ над 90 градуса. Така че според мен не е нормално да вдига над 90, Максимум 95, оттам нататък по добре потърсете сервиз.


Потребителски аватар
Sunny
Дезертьор
Мнения: 3605
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Плевен
Контакти:

Мнениеот Sunny » Сря 31 авг 2005 14:36


Не съм много съгласен с посочените температури. Нормалния термостат на пасата отваря на 87 градуса, ако сложиш и нискотемпературен термосуич (87* на първа скорост) то перката ще върти постоянно. За да сложиш такъв датчик термостата ти трябва да е на 83* и тогава пък колата си ти върви почти студена, което също не е добре.
Нормалната система си е: термостат на 87*, датчик на 95-87 първа степен и 102-85 втора степен. - с тази конфигурация и с нов радиатор, че стария протече, вече и аз не вдигам повече от 95 градуса никъде, независимо дали съм в задръстване или не :)


bojo06
Мнения: 35
Регистриран на: Чет 01 сеп 2005 9:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот bojo06 » Пет 02 сеп 2005 8:55


Нормалната работа е при температура равна,или малко по висока до около 10градуса от температурата на ЗАПОЧВАНЕ на отваряне на термостата.Ако на дълъг път температурата ти спадне под тази на започване на отварянето на термостата, то най-вероятно почти 99.99 процента той е за смяна.


Потребителски аватар
Pav3l
Мнения: 703
Регистриран на: Пон 01 авг 2005 18:07
Автомобил: bmw
Двигател: 1998
Местоположение: Usa
Контакти:

Мнениеот Pav3l » Пет 02 сеп 2005 18:27


Нещо, на което много малко хора обръщат внимание - спойлерите под бронята и пласмасовата решетка: само ако са си на мястото (най-вече спойлерите) ще има охлаждане в движение. Това е едно, според мен, слабо място на този автомобил.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта