Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензин
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:37, променено общо 1 път.
									
			
									Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
само да питам,като малоумните  
 
			
													 
 
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:38, променено общо 1 път.
									
			
										
						- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
Пипай релето. Обикновено е с номер 19. Ако си с по-луксозна кола може и да е 99.  
Мисля, че е там твоят проблем. Тествай с такова от колега с ФВ, ползват еднакви. Ако проработи - отиди до моргата, занеси им една бира 2л. на хората там и си набери някое реле от бушониерата на някой кош.
			
									
										
						
Мисля, че е там твоят проблем. Тествай с такова от колега с ФВ, ползват еднакви. Ако проработи - отиди до моргата, занеси им една бира 2л. на хората там и си набери някое реле от бушониерата на някой кош.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:39, променено общо 1 път.
									
			
										
						- radotom
- Модератор 
- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
даката07д написа:само да питам,като малоумните



[color=#008000]
Да са
 .....
 .....Аз съм малоумен, не ти!
 
 Не знам какво съм гледал, но съм писал за степени на вентилатор за парното!
 
 Самозатривам се!
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:39, променено общо 1 път.
									
			
										
						- radotom
- Модератор 
- Мнения: 19726
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
даката07д написа:когато изключа чистачките си остават на произволно място върху стъклото а не се прибират...
Предни чистачки не съм разглабял (още не са ми се скапали... за сега!
 ), но съм отварял задната.
  ), но съм отварял задната.На 'охлюва', който движи механизма, има контакна 'пъпка', двжеща се по пластина. Нейната задача е да поддържа системката под напрежение, докато стигне до нулева позиция.
Вероятно там е зора.
Пак да кажа - не съм отварял предна чистачка, това е механизма на задната!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
Добре де дай жокер има ли захранване към мотора на чистачките? Релето 19 или 99 чува ли се да включва и изключва във режим пауза? Там на буксата на мотора имаш:
кафяв маса
зелен със жълта лента 2-ра степен
зелен 1-ва степен ( 1-ва степен и прекъснат режим се командват от релето)
черен със сива лента постоянен + на контакт
зелен със черна лента от крайният изключвател
Реално трябва да има по 2 плюса и във 3-те режима единият е постоянен а другият идва или от релето или директно от ключа.
На 1-ва степен или импулс трябва да има захранване на зелен и черен със сива лента като в режим импулс ту го има ту го няма.
На 2-ра степен трябва да има захранване на зелен със жълта лента и черен със сива лента.
Измери и кажи къде какво има та да знаем къде да дирим проблема.
			
									
										
						кафяв маса
зелен със жълта лента 2-ра степен
зелен 1-ва степен ( 1-ва степен и прекъснат режим се командват от релето)
черен със сива лента постоянен + на контакт
зелен със черна лента от крайният изключвател
Реално трябва да има по 2 плюса и във 3-те режима единият е постоянен а другият идва или от релето или директно от ключа.
На 1-ва степен или импулс трябва да има захранване на зелен и черен със сива лента като в режим импулс ту го има ту го няма.
На 2-ра степен трябва да има захранване на зелен със жълта лента и черен със сива лента.
Измери и кажи къде какво има та да знаем къде да дирим проблема.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:40, променено общо 1 път.
									
			
										
						Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
							- Прикачени файлове
- 
			
		
		
				- voltaj.xlsx
- (9.15 KиБ) Свален 85 пъти
 
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:41, променено общо 1 път.
									
			
										
						- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
Добре значи няма + до мотора. Сега идва ключовият въпрос от къде се губи преди или след релето? Дай реална снимка на бушонното табло.
			
									
										
						Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
							
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:42, променено общо 1 път.
									
			
										
						- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи
Под 72 му е мястото там дето си го набил е мястото на релето при автомобили със климатик.
			
									
										
						Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи
.
			
													
				   							 				   
					Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:42, променено общо 1 път.
									
			
										
						- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи
Е в крайна сметка тръгнаха ли чистачките?
			
									
										
						Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта
 
			    
  

