Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензин
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:37, променено общо 1 път.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
само да питам,като малоумните



Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:38, променено общо 1 път.
- stefan4o
- Мнения: 19310
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
Пипай релето. Обикновено е с номер 19. Ако си с по-луксозна кола може и да е 99. 
Мисля, че е там твоят проблем. Тествай с такова от колега с ФВ, ползват еднакви. Ако проработи - отиди до моргата, занеси им една бира 2л. на хората там и си набери някое реле от бушониерата на някой кош.

Мисля, че е там твоят проблем. Тествай с такова от колега с ФВ, ползват еднакви. Ако проработи - отиди до моргата, занеси им една бира 2л. на хората там и си набери някое реле от бушониерата на някой кош.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:39, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
даката07д написа:само да питам,като малоумните![]()
![]()
![]()
![]()
[color=#008000]
Да са

Аз съм малоумен, не ти!

Не знам какво съм гледал, но съм писал за степени на вентилатор за парното!

Самозатривам се!
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:39, променено общо 1 път.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19707
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
даката07д написа:когато изключа чистачките си остават на произволно място върху стъклото а не се прибират...
Предни чистачки не съм разглабял (още не са ми се скапали... за сега!

На 'охлюва', който движи механизма, има контакна 'пъпка', двжеща се по пластина. Нейната задача е да поддържа системката под напрежение, докато стигне до нулева позиция.
Вероятно там е зора.
Пак да кажа - не съм отварял предна чистачка, това е механизма на задната!
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
Добре де дай жокер има ли захранване към мотора на чистачките? Релето 19 или 99 чува ли се да включва и изключва във режим пауза? Там на буксата на мотора имаш:
кафяв маса
зелен със жълта лента 2-ра степен
зелен 1-ва степен ( 1-ва степен и прекъснат режим се командват от релето)
черен със сива лента постоянен + на контакт
зелен със черна лента от крайният изключвател
Реално трябва да има по 2 плюса и във 3-те режима единият е постоянен а другият идва или от релето или директно от ключа.
На 1-ва степен или импулс трябва да има захранване на зелен и черен със сива лента като в режим импулс ту го има ту го няма.
На 2-ра степен трябва да има захранване на зелен със жълта лента и черен със сива лента.
Измери и кажи къде какво има та да знаем къде да дирим проблема.
кафяв маса
зелен със жълта лента 2-ра степен
зелен 1-ва степен ( 1-ва степен и прекъснат режим се командват от релето)
черен със сива лента постоянен + на контакт
зелен със черна лента от крайният изключвател
Реално трябва да има по 2 плюса и във 3-те режима единият е постоянен а другият идва или от релето или директно от ключа.
На 1-ва степен или импулс трябва да има захранване на зелен и черен със сива лента като в режим импулс ту го има ту го няма.
На 2-ра степен трябва да има захранване на зелен със жълта лента и черен със сива лента.
Измери и кажи къде какво има та да знаем къде да дирим проблема.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:40, променено общо 1 път.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
- Прикачени файлове
-
- voltaj.xlsx
- (9.15 KиБ) Свален 76 пъти
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:41, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
Добре значи няма + до мотора. Сега идва ключовият въпрос от къде се губи преди или след релето? Дай реална снимка на бушонното табло.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 СL 1,6 бензи
.
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:42, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи
Под 72 му е мястото там дето си го набил е мястото на релето при автомобили със климатик.
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи
.
Последна промяна от даката07д на Пон 25 авг 2014 11:42, променено общо 1 път.
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: Проблем с кабелите на бушониерата на Голф 3 GL 1,6 бензи
Е в крайна сметка тръгнаха ли чистачките?
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта