Значи колега.... дизела като цяло не е виновен, просто не си случил на мотор или малко си се поинтересувал преди да го вземеш. Аз за какво мислиш си взех Г4...... ма си знаех, съединител, турбо, дебитомер, тамдем помпа, евентуално дюзи....... това са ремонти които струват скъпо, които рано или късно предстоят и мърдане няма.
Въпреки всичко съм много доволен от колата и няма алтернатива, която би ми предложила повече и същевременно да ме радва също толкова или повече от нея.
Проблем с 2.0TDI, губи вода
-
- Мнения: 35
- Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
Чакането свърши. Преди час си взех колата от сервиза. Та както написах по-горе, проблема беше в леглото на един от клапаните на първи цилиндър. В Бургас не намерих никой, който да се заеме да заварява такава глава, била някаква сложна сплав. Звъннах в София на един приятел и той пое ангажимент да я направи, съответно главата замина за там. След седмица си я получих и за ден сглобиха мотора. Сега ще споделя кой какво е правил по колата и за колко пари. Мисля, че такава информация е доста полезна.
1. Заваряване на главата, смяна на леглата на два клапана, напасване на всички клапани, шлайф на челото - 275 лв. ( Драго 0886 650413 - Екстрийм тунинг, София www.extreme-tuning.bg )
2. Демонтаж и монтаж на главата, гарнитура на главата + гарнитури на входящите и изходящите колектори, почистване на AGR вентила, клапата и серпентината, както и почистване до блясък на входящите колектори (много гадост имаше навсякъде), антифриз, и разни дреболии - 425 лв. ( в сервиза на един приятел в Бургас, Желязко 0886 858480)
Цената на ремонта излезе повече от прилична! Колата си върви супер. Естествено още като я взех я покарах ...ами колкото може да върви. На ниска скорост да чуя добре кога разтоварва турбината, а нагоре ... колкото може. Много съм доволен. Дано нямам ядове повече.
1. Заваряване на главата, смяна на леглата на два клапана, напасване на всички клапани, шлайф на челото - 275 лв. ( Драго 0886 650413 - Екстрийм тунинг, София www.extreme-tuning.bg )
2. Демонтаж и монтаж на главата, гарнитура на главата + гарнитури на входящите и изходящите колектори, почистване на AGR вентила, клапата и серпентината, както и почистване до блясък на входящите колектори (много гадост имаше навсякъде), антифриз, и разни дреболии - 425 лв. ( в сервиза на един приятел в Бургас, Желязко 0886 858480)
Цената на ремонта излезе повече от прилична! Колата си върви супер. Естествено още като я взех я покарах ...ами колкото може да върви. На ниска скорост да чуя добре кога разтоварва турбината, а нагоре ... колкото може. Много съм доволен. Дано нямам ядове повече.
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
Е колеги, оказа се както и в други случаи, че 2,0 ТДИ ПД 140 кс не е проблемен, какъвто го изкарвате. При продадени десетки хиляди такива двигатели в БГ има оплаквания от 2-3, които са крайно недостатъчни за да се прави генерален извод за двигателя. Напротив. Нищожния процент с показали дефекти говори, че двигателя е добър и аз го потвърждавам - 120 000км. без никакви проблеми.... И самолети падат, но този транспорт е най-сигурния в света.
Та по темата. Пропускане от леглото на един клапан е допустим проблем на толко много двигатели. Във форума се среща за първи път доколкото ми е известно и не е чак такава болка за умиране. Сигурно и други клапани пускат но щото не чезне течността не правят впечатление. Аз обаче не разбрах как от клапан губи охладителна течност?
Та по темата. Пропускане от леглото на един клапан е допустим проблем на толко много двигатели. Във форума се среща за първи път доколкото ми е известно и не е чак такава болка за умиране. Сигурно и други клапани пускат но щото не чезне течността не правят впечатление. Аз обаче не разбрах как от клапан губи охладителна течност?
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
на един приятел и той с 2.0 тди започна да губи антифриз и тези дни се почва търсенето на теча,дано не е кратуната.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
дотук случая е като на колегата 1 към 1 ,проверен е топлообменника и огледано за видими течове и нищо.нещата вървят към отваряне за съжаление.някой има ли идея как може да се провери да ли е главата или гарнитурата?видимо нищо няма,не пуши,не надува във водата и няма вода в маслото,а си губи за 5-600км по около половин литър антифриз.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
днес мотора бе отворен и засега всичко клони към гарнитура,защото 4 от 10-те болта бяха много хлабави и се вижда,че има антифриз между слоевете на гарнитурата до проблемния цилиндър.утре ще го сглобиме и ще се разбере какво е.
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
при стягането на главата въпросните 4-ри болта не можаха да се стегнат/разтягат се/.сменихме ги със нови и всичко вече е ок.извода е,че проблема е в болтовете,вероятно заводски дефект.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
Успех и евала за снимките!! 

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
колега ако е заминала гарнитурата на главата и отвиеш клапана на разшерителното казанче и подадеш газ и отпуснеш педала на газта ще хвьрля охладителна течност като фонтант
- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
ПЕШОО написа:колега ако е заминала гарнитурата на главата и отвиеш клапана на разшерителното казанче и подадеш газ и отпуснеш педала на газта ще хвьрля охладителна течност като фонтант
не е задължително,както беше и в нашия случай
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
Понеже обмислям покупката на пасат 2.0 тди, ще е полезно да споделите какъв е кодът на моторите и година на производство, при които сте установили тези проблеми с гарнитурата.
Лошото е че на 2.0 тди няма алтернатива, 1.9/105кс е мъничък за това купе.
Лошото е че на 2.0 тди няма алтернатива, 1.9/105кс е мъничък за това купе.
- maimo
- Мнения: 966
- Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
- Автомобил: GOLF 5 GTI
- Двигател: AXX-2005
- Местоположение: Варна
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
като взимащ пассат гледаи кода на двигателя да е BMP но те са само в германия,водят ги за по-добри от BKP.НО вси4ко си е на късмет 

- esto
- Мнения: 150
- Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
- Автомобил: caddy ecofuel
- Двигател: BSX
- Местоположение: Хановер
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
Vanich написа:Понеже обмислям покупката на пасат 2.0 тди, ще е полезно да споделите какъв е кодът на моторите и година на производство, при които сте установили тези проблеми с гарнитурата.
Лошото е че на 2.0 тди няма алтернатива, 1.9/105кс е мъничък за това купе.
кода е BKD,но не е толкова страшно,а и не всички от тях са така
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
Колеги, ако при 2500 оборота на свободна скорост в разширителния съд на антифриза излизат въздушни мехурчета, това значи ли на 100%, че гарнитурата е издухана или може и да е от друго?
- BEX---GLX
- Мнения: 102
- Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
- Автомобил: Polo 6R
- Двигател: 1.4i
- Местоположение: София
Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода
смесването на маслото и антифриза не е задължително при пукната глава.
Аз съм карал около три месеца с пукнатини - 2 в главата, макар и друга марка.
Най-сигурния метод за проверка на гарнитура и глава е температурата, обаче ФВ имат няква джаджа, дето я държи на 90 градуса при малки интервали, за да не се фрапира шофьора, което е много яко btw
но при закачане на компюотър, си показва стойностите в точни градуси и се вижда.
пп ЗА ДА НЯМАТЕ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ, или поне да намалите шанса от тях, ВИНАГИ, ама винаги оставяйте колата да поработи за минута-две на празен ход преди да я загисите слъд дълго каране на по-височки обороти - и за турбото и за главата е добре.
Аз съм карал около три месеца с пукнатини - 2 в главата, макар и друга марка.
Най-сигурния метод за проверка на гарнитура и глава е температурата, обаче ФВ имат няква джаджа, дето я държи на 90 градуса при малки интервали, за да не се фрапира шофьора, което е много яко btw

но при закачане на компюотър, си показва стойностите в точни градуси и се вижда.
пп ЗА ДА НЯМАТЕ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ, или поне да намалите шанса от тях, ВИНАГИ, ама винаги оставяйте колата да поработи за минута-две на празен ход преди да я загисите слъд дълго каране на по-височки обороти - и за турбото и за главата е добре.

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: MamaMy и 46 госта