Проблем с 2.0TDI, губи вода

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот morfei1 » Пет 18 сеп 2009 23:46


Значи колега.... дизела като цяло не е виновен, просто не си случил на мотор или малко си се поинтересувал преди да го вземеш. Аз за какво мислиш си взех Г4...... ма си знаех, съединител, турбо, дебитомер, тамдем помпа, евентуално дюзи....... това са ремонти които струват скъпо, които рано или късно предстоят и мърдане няма.

Въпреки всичко съм много доволен от колата и няма алтернатива, която би ми предложила повече и същевременно да ме радва също толкова или повече от нея.




veloceraptor
Мнения: 35
Регистриран на: Нед 12 окт 2008 8:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот veloceraptor » Пон 23 ное 2009 20:34


Чакането свърши. Преди час си взех колата от сервиза. Та както написах по-горе, проблема беше в леглото на един от клапаните на първи цилиндър. В Бургас не намерих никой, който да се заеме да заварява такава глава, била някаква сложна сплав. Звъннах в София на един приятел и той пое ангажимент да я направи, съответно главата замина за там. След седмица си я получих и за ден сглобиха мотора. Сега ще споделя кой какво е правил по колата и за колко пари. Мисля, че такава информация е доста полезна.
1. Заваряване на главата, смяна на леглата на два клапана, напасване на всички клапани, шлайф на челото - 275 лв. ( Драго 0886 650413 - Екстрийм тунинг, София www.extreme-tuning.bg )
2. Демонтаж и монтаж на главата, гарнитура на главата + гарнитури на входящите и изходящите колектори, почистване на AGR вентила, клапата и серпентината, както и почистване до блясък на входящите колектори (много гадост имаше навсякъде), антифриз, и разни дреболии - 425 лв. ( в сервиза на един приятел в Бургас, Желязко 0886 858480)
Цената на ремонта излезе повече от прилична! Колата си върви супер. Естествено още като я взех я покарах ...ами колкото може да върви. На ниска скорост да чуя добре кога разтоварва турбината, а нагоре ... колкото може. Много съм доволен. Дано нямам ядове повече.


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот passat6 » Пон 23 ное 2009 21:42


Е колеги, оказа се както и в други случаи, че 2,0 ТДИ ПД 140 кс не е проблемен, какъвто го изкарвате. При продадени десетки хиляди такива двигатели в БГ има оплаквания от 2-3, които са крайно недостатъчни за да се прави генерален извод за двигателя. Напротив. Нищожния процент с показали дефекти говори, че двигателя е добър и аз го потвърждавам - 120 000км. без никакви проблеми.... И самолети падат, но този транспорт е най-сигурния в света.
Та по темата. Пропускане от леглото на един клапан е допустим проблем на толко много двигатели. Във форума се среща за първи път доколкото ми е известно и не е чак такава болка за умиране. Сигурно и други клапани пускат но щото не чезне течността не правят впечатление. Аз обаче не разбрах как от клапан губи охладителна течност?


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот esto » Пон 23 ное 2009 22:08


на един приятел и той с 2.0 тди започна да губи антифриз и тези дни се почва търсенето на теча,дано не е кратуната.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот esto » Съб 09 яну 2010 22:51


дотук случая е като на колегата 1 към 1 ,проверен е топлообменника и огледано за видими течове и нищо.нещата вървят към отваряне за съжаление.някой има ли идея как може да се провери да ли е главата или гарнитурата?видимо нищо няма,не пуши,не надува във водата и няма вода в маслото,а си губи за 5-600км по около половин литър антифриз.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот esto » Чет 14 яну 2010 22:34


днес мотора бе отворен и засега всичко клони към гарнитура,защото 4 от 10-те болта бяха много хлабави и се вижда,че има антифриз между слоевете на гарнитурата до проблемния цилиндър.утре ще го сглобиме и ще се разбере какво е.


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот esto » Пет 15 яну 2010 20:25


при стягането на главата въпросните 4-ри болта не можаха да се стегнат/разтягат се/.сменихме ги със нови и всичко вече е ок.извода е,че проблема е в болтовете,вероятно заводски дефект.
DSC00795.JPG

DSC00796.JPG

DSC00798.JPG

DSC00799.JPG

DSC00801.JPG


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот bai_ILIA » Пет 15 яну 2010 20:58


Успех и евала за снимките!! :mrgreen:


ПЕШОО
Мнения: 23
Регистриран на: Съб 20 фев 2010 22:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.РИЛА

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот ПЕШОО » Чет 25 фев 2010 14:59


колега ако е заминала гарнитурата на главата и отвиеш клапана на разшерителното казанче и подадеш газ и отпуснеш педала на газта ще хвьрля охладителна течност като фонтант


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот esto » Чет 25 фев 2010 22:37


ПЕШОО написа:колега ако е заминала гарнитурата на главата и отвиеш клапана на разшерителното казанче и подадеш газ и отпуснеш педала на газта ще хвьрля охладителна течност като фонтант


не е задължително,както беше и в нашия случай


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот Vanich » Чет 25 фев 2010 23:23


Понеже обмислям покупката на пасат 2.0 тди, ще е полезно да споделите какъв е кодът на моторите и година на производство, при които сте установили тези проблеми с гарнитурата.
Лошото е че на 2.0 тди няма алтернатива, 1.9/105кс е мъничък за това купе.


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот maimo » Пет 26 фев 2010 17:52


като взимащ пассат гледаи кода на двигателя да е BMP но те са само в германия,водят ги за по-добри от BKP.НО вси4ко си е на късмет :)


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот esto » Съб 27 фев 2010 21:00


Vanich написа:Понеже обмислям покупката на пасат 2.0 тди, ще е полезно да споделите какъв е кодът на моторите и година на производство, при които сте установили тези проблеми с гарнитурата.
Лошото е че на 2.0 тди няма алтернатива, 1.9/105кс е мъничък за това купе.



кода е BKD,но не е толкова страшно,а и не всички от тях са така


jollycatman
Мнения: 433
Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот jollycatman » Вто 09 мар 2010 19:19


Колеги, ако при 2500 оборота на свободна скорост в разширителния съд на антифриза излизат въздушни мехурчета, това значи ли на 100%, че гарнитурата е издухана или може и да е от друго?


Потребителски аватар
BEX---GLX
Мнения: 102
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 23:45
Автомобил: Polo 6R
Двигател: 1.4i
Местоположение: София

Re: Проблем с 2.0TDI, губи вода

Мнениеот BEX---GLX » Чет 10 юни 2010 12:52


смесването на маслото и антифриза не е задължително при пукната глава.
Аз съм карал около три месеца с пукнатини - 2 в главата, макар и друга марка.
Най-сигурния метод за проверка на гарнитура и глава е температурата, обаче ФВ имат няква джаджа, дето я държи на 90 градуса при малки интервали, за да не се фрапира шофьора, което е много яко btw :applause:

но при закачане на компюотър, си показва стойностите в точни градуси и се вижда.


пп ЗА ДА НЯМАТЕ ТАКИВА ПРОБЛЕМИ, или поне да намалите шанса от тях, ВИНАГИ, ама винаги оставяйте колата да поработи за минута-две на празен ход преди да я загисите слъд дълго каране на по-височки обороти - и за турбото и за главата е добре. :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi_1986, kiko26 и 70 госта