афн

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
stens76
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

афн

Мнениеот stens76 » Пон 21 юни 2010 11:48


от време на време колата не иска да набира като и давам газ,като отпусна малко газта и почва постепенно да набира,не го прави постоянно но има нещо което не разбирам,дали не е от плочката за управлението на газта..

Последна промяна от stens76 на Чет 17 фев 2011 18:21, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Siv
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот Siv » Пон 21 юни 2010 15:56


Предлагам да минеш на преглед - турбо + пътища и по-спецялно един датчик, който служи за прекъсвач за това кога да се включва турбото или не (съжалявам за неграмотното обяснение), горивна помпа, горивен филтър на по 5 лева, че ще излезе едно от трите :)

Аз имам подобен проблем с мойто турбо на същата серия двигател, но не съм решил проблема, защото ми се спучва не повече от има-няма 3 пъти в месеца за по 10 15 секунди.


Потребителски аватар
ranji
Мнения: 77
Регистриран на: Чет 18 юни 2009 22:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот ranji » Пон 21 юни 2010 15:59


Колега най-добре направи едни логове на 8,10 и 11 канал да се види как е положението. :да:


stens76
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот stens76 » Пон 21 юни 2010 20:45


не разбрах колега,,би ли ми обяснил по подробно. :?:


stens76
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот stens76 » Пон 21 юни 2010 20:49


няма да е от турбото,защото в тези моменти колата направо забива,така че по вероятно си мисля че е нещо от газта,нали е електронна..


Потребителски аватар
Siv
Мнения: 80
Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia
Контакти:

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот Siv » Вто 22 юни 2010 14:39


stens76 написа:няма да е от турбото,защото в тези моменти колата направо забива,така че по вероятно си мисля че е нещо от газта,нали е електронна..


Дефинирай "забива" ако обичаш.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот krasio00o » Вто 22 юни 2010 16:49


Ако ти забива на 120 км/ч или около тази скорост най-вероятно ти пренадува турбото.По тази тема има писано колкото искаш в форума :да:


stens76
Мнения: 27
Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот stens76 » Вто 22 юни 2010 19:08


по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.


Потребителски аватар
SoManyRetards
Мнения: 240
Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот SoManyRetards » Вто 22 юни 2010 21:28


stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.

Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.

Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо. :)


Потребителски аватар
rapo_vd
Мнения: 370
Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
Автомобил: VW PASSAT
Двигател: AVF 2002
Местоположение: Видин

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот rapo_vd » Вто 22 юни 2010 22:56


Просто не иска да поеме :screwy , най-вероятно е горивен филтър. И моята правеше така до оня ден, реших проблема с едно искарване извън града и над 3000оборота, поне 10км.(поне при мене се реши проблема) :)


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот Zinoto » Вто 15 фев 2011 11:41


jos написа:
stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.

Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.

Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо. :)

И какво след 3000 оборота турбото се изключва? :roll:


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот bigmiro » Вто 15 фев 2011 12:25


Zinoto написа:
jos написа:
stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.

Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.

Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо. :)

И какво след 3000 оборота турбото се изключва? :roll:

Аз пък се питам дали е изключено преди 1800 и ако е с кое ключе става, че да знаем! :wink:


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот gancho » Вто 15 фев 2011 16:58


bigmiro написа:
Zinoto написа:
jos написа:
stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.

Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.

Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо. :)

И какво след 3000 оборота турбото се изключва? :roll:

Аз пък се питам дали е изключено преди 1800 и ако е с кое ключе става, че да знаем! :wink:

браво bigmiro, добър въпрос,всички чакаме отговора :wink:


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот smash22 » Сря 16 фев 2011 15:25


Аз до колкото знам турбото постоянно си работи ,но се променя ъгъла на променливата геометрия при което газовете влизат по различен ъгъл и завихрят турбината по бързо ,моята след 2000 оборота става реално много по пъргава ,но не е чак такъв ефект че все едно наистина да включи турбото и да те залепи за седалката изведнъж.

П.П Поправете ме ако съм се изразил грешно,но аз така си го обяснявам и съм гледал разни схеми и клипове в които е показано как работи турбина с променлива геометрия .


Потребителски аватар
bigmiro
Мнения: 115
Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB
Местоположение: Свищов

Re: странен проблем -двигател AFN

Мнениеот bigmiro » Сря 16 фев 2011 21:27


То наистина няма как да се изключи, просто на малки обороти на двигателя налягането което е на нагнетателната страна на компресора е много малко-т.н турбо дупка! Просто кпд-то е най-голямо при оборотите които е писал колегата,по-добра ефективност. КПД на двигателя се повишава, като се използва енергията на отходните газове. При атмосферните двигатели тя се губи, но не бива да се бъркат понятията изключено, включено.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Diliyan и 29 госта