


афн
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: странен проблем -двигател AFN
Предлагам да минеш на преглед - турбо + пътища и по-спецялно един датчик, който служи за прекъсвач за това кога да се включва турбото или не (съжалявам за неграмотното обяснение), горивна помпа, горивен филтър на по 5 лева, че ще излезе едно от трите 
Аз имам подобен проблем с мойто турбо на същата серия двигател, но не съм решил проблема, защото ми се спучва не повече от има-няма 3 пъти в месеца за по 10 15 секунди.

Аз имам подобен проблем с мойто турбо на същата серия двигател, но не съм решил проблема, защото ми се спучва не повече от има-няма 3 пъти в месеца за по 10 15 секунди.
Re: странен проблем -двигател AFN
Колега най-добре направи едни логове на 8,10 и 11 канал да се види как е положението. 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: странен проблем -двигател AFN
не разбрах колега,,би ли ми обяснил по подробно. 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: странен проблем -двигател AFN
няма да е от турбото,защото в тези моменти колата направо забива,така че по вероятно си мисля че е нещо от газта,нали е електронна..
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: странен проблем -двигател AFN
stens76 написа:няма да е от турбото,защото в тези моменти колата направо забива,така че по вероятно си мисля че е нещо от газта,нали е електронна..
Дефинирай "забива" ако обичаш.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: странен проблем -двигател AFN
Ако ти забива на 120 км/ч или около тази скорост най-вероятно ти пренадува турбото.По тази тема има писано колкото искаш в форума 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: странен проблем -двигател AFN
по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: странен проблем -двигател AFN
stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.

- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: странен проблем -двигател AFN
Просто не иска да поеме
, най-вероятно е горивен филтър. И моята правеше така до оня ден, реших проблема с едно искарване извън града и над 3000оборота, поне 10км.(поне при мене се реши проблема) 


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: странен проблем -двигател AFN
jos написа:stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.
И какво след 3000 оборота турбото се изключва?

- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: странен проблем -двигател AFN
Zinoto написа:jos написа:stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.
И какво след 3000 оборота турбото се изключва?
Аз пък се питам дали е изключено преди 1800 и ако е с кое ключе става, че да знаем!

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: странен проблем -двигател AFN
bigmiro написа:Zinoto написа:jos написа:stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.
И какво след 3000 оборота турбото се изключва?
Аз пък се питам дали е изключено преди 1800 и ако е с кое ключе става, че да знаем!
браво bigmiro, добър въпрос,всички чакаме отговора

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: странен проблем -двигател AFN
Аз до колкото знам турбото постоянно си работи ,но се променя ъгъла на променливата геометрия при което газовете влизат по различен ъгъл и завихрят турбината по бързо ,моята след 2000 оборота става реално много по пъргава ,но не е чак такъв ефект че все едно наистина да включи турбото и да те залепи за седалката изведнъж.
П.П Поправете ме ако съм се изразил грешно,но аз така си го обяснявам и съм гледал разни схеми и клипове в които е показано как работи турбина с променлива геометрия .
П.П Поправете ме ако съм се изразил грешно,но аз така си го обяснявам и съм гледал разни схеми и клипове в които е показано как работи турбина с променлива геометрия .
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: странен проблем -двигател AFN
То наистина няма как да се изключи, просто на малки обороти на двигателя налягането което е на нагнетателната страна на компресора е много малко-т.н турбо дупка! Просто кпд-то е най-голямо при оборотите които е писал колегата,по-добра ефективност. КПД на двигателя се повишава, като се използва енергията на отходните газове. При атмосферните двигатели тя се губи, но не бива да се бъркат понятията изключено, включено.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 39 госта