


афн
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: странен проблем -двигател AFN
Предлагам да минеш на преглед - турбо + пътища и по-спецялно един датчик, който служи за прекъсвач за това кога да се включва турбото или не (съжалявам за неграмотното обяснение), горивна помпа, горивен филтър на по 5 лева, че ще излезе едно от трите 
Аз имам подобен проблем с мойто турбо на същата серия двигател, но не съм решил проблема, защото ми се спучва не повече от има-няма 3 пъти в месеца за по 10 15 секунди.

Аз имам подобен проблем с мойто турбо на същата серия двигател, но не съм решил проблема, защото ми се спучва не повече от има-няма 3 пъти в месеца за по 10 15 секунди.
Re: странен проблем -двигател AFN
Колега най-добре направи едни логове на 8,10 и 11 канал да се види как е положението. 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: странен проблем -двигател AFN
не разбрах колега,,би ли ми обяснил по подробно. 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: странен проблем -двигател AFN
няма да е от турбото,защото в тези моменти колата направо забива,така че по вероятно си мисля че е нещо от газта,нали е електронна..
- Siv
- Мнения: 80
- Регистриран на: Пет 29 май 2009 12:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
Re: странен проблем -двигател AFN
stens76 написа:няма да е от турбото,защото в тези моменти колата направо забива,така че по вероятно си мисля че е нещо от газта,нали е електронна..
Дефинирай "забива" ако обичаш.
- krasio00o
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Варна
Re: странен проблем -двигател AFN
Ако ти забива на 120 км/ч или около тази скорост най-вероятно ти пренадува турбото.По тази тема има писано колкото искаш в форума 

-
- Мнения: 27
- Регистриран на: Сря 06 сеп 2006 11:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: странен проблем -двигател AFN
по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
- SoManyRetards
- Мнения: 240
- Регистриран на: Сря 09 сеп 2009 17:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: странен проблем -двигател AFN
stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.

- rapo_vd
- Мнения: 370
- Регистриран на: Пон 10 дек 2007 19:47
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: AVF 2002
- Местоположение: Видин
Re: странен проблем -двигател AFN
Просто не иска да поеме
, най-вероятно е горивен филтър. И моята правеше така до оня ден, реших проблема с едно искарване извън града и над 3000оборота, поне 10км.(поне при мене се реши проблема) 


-
- Мнения: 1889
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: странен проблем -двигател AFN
jos написа:stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.
И какво след 3000 оборота турбото се изключва?

- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: странен проблем -двигател AFN
Zinoto написа:jos написа:stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.
И какво след 3000 оборота турбото се изключва?
Аз пък се питам дали е изключено преди 1800 и ако е с кое ключе става, че да знаем!

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: странен проблем -двигател AFN
bigmiro написа:Zinoto написа:jos написа:stens76 написа:по точно като дам газ не иска да набира........не се изразих точно.
Колега, проблема ти е следният:
Когато смениш скорост примерно на 1500 оборота и примерно дадеш на 20км/ч 3-та, колата набира постепенно(томози се, докато поеме, но не гасне), и когато пуснеш леко газта почва вече да набира.Този ефект се получава, понеже си дал почти до край газта и колата се чуди какво да прави.При мен има що годе същото нещо, но пробвай да сменяш всяка скорост на 2000 оборота + това, турбото се включва от 1800-3000, между този интервал се сменят скоростите.
Малко малоумно го обясних, но дано да съм бил полезен с нещо.
И какво след 3000 оборота турбото се изключва?
Аз пък се питам дали е изключено преди 1800 и ако е с кое ключе става, че да знаем!
браво bigmiro, добър въпрос,всички чакаме отговора

- smash22
- Мнения: 345
- Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Перник
Re: странен проблем -двигател AFN
Аз до колкото знам турбото постоянно си работи ,но се променя ъгъла на променливата геометрия при което газовете влизат по различен ъгъл и завихрят турбината по бързо ,моята след 2000 оборота става реално много по пъргава ,но не е чак такъв ефект че все едно наистина да включи турбото и да те залепи за седалката изведнъж.
П.П Поправете ме ако съм се изразил грешно,но аз така си го обяснявам и съм гледал разни схеми и клипове в които е показано как работи турбина с променлива геометрия .
П.П Поправете ме ако съм се изразил грешно,но аз така си го обяснявам и съм гледал разни схеми и клипове в които е показано как работи турбина с променлива геометрия .
- bigmiro
- Мнения: 115
- Регистриран на: Сря 27 окт 2010 18:33
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB
- Местоположение: Свищов
Re: странен проблем -двигател AFN
То наистина няма как да се изключи, просто на малки обороти на двигателя налягането което е на нагнетателната страна на компресора е много малко-т.н турбо дупка! Просто кпд-то е най-голямо при оборотите които е писал колегата,по-добра ефективност. КПД на двигателя се повишава, като се използва енергията на отходните газове. При атмосферните двигатели тя се губи, но не бива да се бъркат понятията изключено, включено.