

tremendous написа:....Не виждам никакъв смисъл от това да се пуска колата на скорост и да се използва мотора като спирачка освен примерно през горещо лято и слизаш от Щипка. Просто немога да хвана смисъла в друга ситуация да се пуска на скорост колата. Една смяна на спирачки няма кой знае колко да бръкне в джоба на човек в сравнение с износването на двигателя. Как според вас ще се износва повече двигателя , независимо дизел или бензин? Надолно с 3000 оборота или по инерция с 990? Ще кажете - няма натоварване няма износване ама тия сигменти , цилиндри , вал на клапаните , пружините на клапаните те по-малко ли се износват с 3000 оборота или с 990?
rosen1212 написа:пада налягането защото не е необходимо да е високо така се пести енергия изразходвана за задвижване на захранващата и управляващата хидравлична уредба на автоматика . А по-съвършените кутии имат втора маслена помпа, която се задвижва от изхоdящия вал
та захранващото налягане е нормално да пада защото е свързано непосредствено с натоварването на ДВГ което при ПХ е 0 а въпросното налягане има мин. стойност.
Stom ima polovenie N zna4i moje da se izpolzwa za opredeleni slu4ai
nikgk_72 написа:.... А иди ги разбери.
elimn написа:rosen1212 написа:пада налягането защото не е необходимо да е високо така се пести енергия изразходвана за задвижване на захранващата и управляващата хидравлична уредба на автоматика . А по-съвършените кутии имат втора маслена помпа, която се задвижва от изхоdящия вал
та захранващото налягане е нормално да пада защото е свързано непосредствено с натоварването на ДВГ което при ПХ е 0 а въпросното налягане има мин. стойност.
Stom ima polovenie N zna4i moje da se izpolzwa za opredeleni slu4ai
Това горе от какво и къде го копира колега? И недей да пишеш на Латиница. Естествено,че N се ползва. Например, ако те дърпат и при качване на подемник за някои ремонти.
rosen1212 написа:....
bobocamaro написа:На моята кола не можах да се преборя със синдрома "стрелка температура", има собствено мнение клонящо към по-ниска температура.Говоря за поддържана охл.система.Наблюдения от други коли:Renault Kangoo, Peugeot Partner, Suzuki Swift, Vitara стрелките не мърдат от средата.Независимо от режим и сезон.Идвало ми да им изкърта таблата и да ги бутна нанякъде.
P.S.Първите две са дизел баничарки,вторите са двигатели на бензин.Защо VW допуска преохлаждане?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 83 госта