Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
егр вече е затапен с ламаринка колата върви много повече особенно в ниските,но ми прарави впечатление че на празен ход рабати някък по-твърдо,нормално ли е според вас става въпрос за 1.9TDI AGR-90кс
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
tdi fen написа:егр вече е затапен с ламаринка колата върви много повече особенно в ниските,но ми прарави впечатление че на празен ход рабати някък по-твърдо,нормално ли е според вас става въпрос за 1.9TDI AGR-90кс
Колега ако и при загрял двигател ти работи "по-твърдо" причината е друга.
Аз разлика не намирам от преди и сега.
- tremendous
- Мнения: 124
- Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
- Автомобил: Passat
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
tdi fen написа:егр вече е затапен с ламаринка колата върви много повече особенно в ниските,но ми прарави впечатление че на празен ход рабати някък по-твърдо,нормално ли е според вас става въпрос за 1.9TDI AGR-90кс
Колега, на ААЗ същия ''синдром'' го имам. Аз си го обяснявам с това ,че двигателя взима само fresh air и горивото изгаря хубаво следователно създава повече газове и за това става по-твърда работата на място
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
нужно ли е софтуерно ограничававане след затапване с ламаринка ?
- Peteff
- Мнения: 1757
- Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
tdi fen написа:нужно ли е софтуерно ограничававане след затапване с ламаринка ?
не
- genitrans
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 20 ное 2009 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Абе , аз ли съм толкова тъп - незнам?
Два пъти препрочетох темата и не разбрах на ПД 130 кс AVF дали да го затапвам.
Два пъти препрочетох темата и не разбрах на ПД 130 кс AVF дали да го затапвам.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
genitrans написа:Абе , аз ли съм толкова тъп - незнам?
Два пъти препрочетох темата и не разбрах на ПД 130 кс AVF дали да го затапвам.
Колега на пролет го затапих моя ЕГР. На 1.9 ТДИ 115 коня ATJ помпа дюза.
Никакви проблеми нямах,колата си върви пак много добре.
Прочетох малко в нета и доста мнения и различни "майстори" и незнам си какви.
Просто без ЕГР клапан горивната смес има разлика,може да е нещо малко и незначително,но има разлика.
Скоро го отпуших,махнах пластината.
Предпочитам да го вадя всяка година или на повече време.Да го почиствам от колкото да е затапен.

Но ако го затапиш,няма да имаш ядове ще си върви колата

така че ти си решаваш.
Можете да видите малко инфо в тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re:
niks76 написа:щом е ПД ;да о4аква вклю4ване и с оплакваниятаGolf_Bora написа:От прочетеното не ми стана ясно може ли само с тапа(ламаринка) и тапа(6мм болт) в вакуумния маркуч да се изолира EGR на PD . Според 1 приятел са му го изолирали без никаква намеса с VAG-COM само с "тапи" и за сега няма оплаквания ?
Добре колеги да попитам и аз моя е PD и е изолиран само с вак ком проблем ли е? трябва ли да затапвам с ламаринка и да махам маркуча или да го оставя така? кое е по-добре за мотора?
- tdi fen
- Мнения: 4704
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Re:
не е нужно остави го такаred.devilll написа:Добре колеги да попитам и аз моя е PD и е изолиран само с вак ком проблем ли е? трябва ли да затапвам с ламаринка и да махам маркуча или да го оставя така? кое е по-добре за мотора?
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
С затапен ЕГР съм на AVF, но въпреки софт ограничаването набива грешка на чека!
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Vanich написа:С затапен ЕГР съм на AVF, но въпреки софт ограничаването набива грешка на чека!
ако ти е читав софта няма как да се случи това. моя ЕГР го изолирах физически с тапа на EGR cooler-a. даже го изхвърлих в гаража барабар с клапата за плавно гасене и на тяхно място вече има race pipe. няма никакви чекове мекове...
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
Колеги,да повдигна тази голяма тема!
Имам въпрос към знаещите:Почистил съм смукателния колектор и съм затапил ЕГР с ламаринка,предстой ми минаване на ГТП-да махам ли тапата на ЕГР за прегледа?
п.п колата е пасат Б5 1.9 AFN
Поздрави
Имам въпрос към знаещите:Почистил съм смукателния колектор и съм затапил ЕГР с ламаринка,предстой ми минаване на ГТП-да махам ли тапата на ЕГР за прегледа?
п.п колата е пасат Б5 1.9 AFN
Поздрави

-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
PagocmuH написа:Нищо не махай
Благодаря за бързия отговор.
Така и ще направя

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)
А нали като се затапи ЕГР-а да речем с една ламаринка, клапана продължава да си работи, но не вкарва газовете в двигатела, ами си остават в самия клапан.По този начин не може ли да стане нещо на клапана, защото всички газове се трупат в него 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 56 госта