Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4703
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот tdi fen » Пон 26 юли 2010 18:00


егр вече е затапен с ламаринка колата върви много повече особенно в ниските,но ми прарави впечатление че на празен ход рабати някък по-твърдо,нормално ли е според вас става въпрос за 1.9TDI AGR-90кс




Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот PagocmuH » Пон 26 юли 2010 18:29


tdi fen написа:егр вече е затапен с ламаринка колата върви много повече особенно в ниските,но ми прарави впечатление че на празен ход рабати някък по-твърдо,нормално ли е според вас става въпрос за 1.9TDI AGR-90кс




Колега ако и при загрял двигател ти работи "по-твърдо" причината е друга.

Аз разлика не намирам от преди и сега.


Потребителски аватар
tremendous
Мнения: 124
Регистриран на: Сря 15 юли 2009 20:22
Автомобил: Passat
Двигател: AAZ
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот tremendous » Пон 26 юли 2010 18:52


tdi fen написа:егр вече е затапен с ламаринка колата върви много повече особенно в ниските,но ми прарави впечатление че на празен ход рабати някък по-твърдо,нормално ли е според вас става въпрос за 1.9TDI AGR-90кс

Колега, на ААЗ същия ''синдром'' го имам. Аз си го обяснявам с това ,че двигателя взима само fresh air и горивото изгаря хубаво следователно създава повече газове и за това става по-твърда работата на място


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4703
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот tdi fen » Вто 27 юли 2010 14:21


нужно ли е софтуерно ограничававане след затапване с ламаринка ?


Потребителски аватар
Peteff
Мнения: 1757
Регистриран на: Сря 03 окт 2007 17:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас,Поморие,Salzburg
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Peteff » Вто 27 юли 2010 15:49


tdi fen написа:нужно ли е софтуерно ограничававане след затапване с ламаринка ?

не


Потребителски аватар
genitrans
Мнения: 5
Регистриран на: Пет 20 ное 2009 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Pleven

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот genitrans » Сря 27 окт 2010 20:44


Абе , аз ли съм толкова тъп - незнам?
Два пъти препрочетох темата и не разбрах на ПД 130 кс AVF дали да го затапвам.


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот PagocmuH » Сря 27 окт 2010 22:45


genitrans написа:Абе , аз ли съм толкова тъп - незнам?
Два пъти препрочетох темата и не разбрах на ПД 130 кс AVF дали да го затапвам.


Колега на пролет го затапих моя ЕГР. На 1.9 ТДИ 115 коня ATJ помпа дюза.
Никакви проблеми нямах,колата си върви пак много добре.
Прочетох малко в нета и доста мнения и различни "майстори" и незнам си какви.
Просто без ЕГР клапан горивната смес има разлика,може да е нещо малко и незначително,но има разлика.
Скоро го отпуших,махнах пластината.
Предпочитам да го вадя всяка година или на повече време.Да го почиствам от колкото да е затапен.
:beer
Но ако го затапиш,няма да имаш ядове ще си върви колата :)
така че ти си решаваш.
Можете да видите малко инфо в тази тема
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... &start=150


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот red.devilll » Съб 25 дек 2010 21:09


niks76 написа:
Golf_Bora написа:От прочетеното не ми стана ясно може ли само с тапа(ламаринка) и тапа(6мм болт) в вакуумния маркуч да се изолира EGR на PD . Според 1 приятел са му го изолирали без никаква намеса с VAG-COM само с "тапи" и за сега няма оплаквания ?
щом е ПД ;да о4аква вклю4ване и с оплакванията :lol:

Добре колеги да попитам и аз моя е PD и е изолиран само с вак ком проблем ли е? трябва ли да затапвам с ламаринка и да махам маркуча или да го оставя така? кое е по-добре за мотора?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4703
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Re:

Мнениеот tdi fen » Съб 25 дек 2010 21:15


red.devilll написа:Добре колеги да попитам и аз моя е PD и е изолиран само с вак ком проблем ли е? трябва ли да затапвам с ламаринка и да махам маркуча или да го оставя така? кое е по-добре за мотора?
не е нужно остави го така


Потребителски аватар
Vanich
Мнения: 316
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 23:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Vanich » Нед 26 дек 2010 22:44


С затапен ЕГР съм на AVF, но въпреки софт ограничаването набива грешка на чека!


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот bai_ILIA » Пон 27 дек 2010 0:42


Vanich написа:С затапен ЕГР съм на AVF, но въпреки софт ограничаването набива грешка на чека!


ако ти е читав софта няма как да се случи това. моя ЕГР го изолирах физически с тапа на EGR cooler-a. даже го изхвърлих в гаража барабар с клапата за плавно гасене и на тяхно място вече има race pipe. няма никакви чекове мекове...


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот gancho » Чет 28 апр 2011 9:36


Колеги,да повдигна тази голяма тема!
Имам въпрос към знаещите:Почистил съм смукателния колектор и съм затапил ЕГР с ламаринка,предстой ми минаване на ГТП-да махам ли тапата на ЕГР за прегледа?
п.п колата е пасат Б5 1.9 AFN
Поздрави :beer


Потребителски аватар
PagocmuH
Мнения: 1072
Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Кукерландия
Контакти:

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот PagocmuH » Чет 28 апр 2011 9:55


Нищо не махай :beer


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот gancho » Чет 28 апр 2011 15:04


PagocmuH написа:Нищо не махай :beer

Благодаря за бързия отговор.
Така и ще направя :да: Дано нещо не се променят изгорелите газове и да се заядат.


Потребителски аватар
Golf_Diesel_
Мнения: 2929
Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
Автомобил: Vw Golf 5 TDI
Двигател: BMM
Местоположение: Силистра

Re: Почистване на всмукателни колектори+изолиране на EGR(снимки)

Мнениеот Golf_Diesel_ » Съб 07 май 2011 18:10


А нали като се затапи ЕГР-а да речем с една ламаринка, клапана продължава да си работи, но не вкарва газовете в двигатела, ами си остават в самия клапан.По този начин не може ли да стане нещо на клапана, защото всички газове се трупат в него :roll:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: eddyman, Svetlix и 82 госта