Golf 4 1.8t K03s
Re: Golf 4 1.8t K03s
Аз вече я видях на кирето и показва 190 на колелата тои човека си я е мерил на 3 места не вярвам да не може да стане
Re: Golf 4 1.8t K03s
Ето я графиката на Кирилекс-а от Овердрайв. Температурата на въздуха е била около 15 градуса.
п.с.
Графиката от ХЕЕД, е след доста тормозене на колата по Софийските улици и с доста загрял колектор.
Във Варна колата е изкарала - 180кс без ламбда сонда (ланда.. ламда.. абе как се пише тая дума!!)
Поздрави!
п.с.
Графиката от ХЕЕД, е след доста тормозене на колата по Софийските улици и с доста загрял колектор.
Във Варна колата е изкарала - 180кс без ламбда сонда (ланда.. ламда.. абе как се пише тая дума!!)
Поздрави!
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
Дори и да извади над 210к.с., то те ще са някакви пикови коне на около ~4800об/мин и после графиката ще пада и ефекта ще е като на дизелов автомобил, на Кирчето графиката е точно такава след 4800-5000об/мин конете падат сериозно, а като даваш газ оборотите падат само един път под 4800-5000об/мин, а именно при превключването от 1-ва скорост на 2-ра и излиза, че давайки газ вървиш като
180-190коньова кола, а през останалото време като се возиш си като дизел
има много торк на ниски и макс. коне преди 5000об/мин.
С две думи тия коне дето ще изкраш в повече са почти безсмислени... отделно и малката заводска турбика и тясното колекоторче се тормозят много от високата температура и зверския бекпрешър и от едно даване на газ се зачервяват.


С две думи тия коне дето ще изкраш в повече са почти безсмислени... отделно и малката заводска турбика и тясното колекоторче се тормозят много от високата температура и зверския бекпрешър и от едно даване на газ се зачервяват.
- bratq_varvari1
- Мнения: 205
- Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Разград
Re: Golf 4 1.8t K03s
Vizor написа:
Това е графиката от диното в Хеед. Гената го каза много точно. като я пуснеш на 14-ска смес и 3 градуса аванс повече
Това на какво налягане ?
Re: Golf 4 1.8t K03s
niikoo_1 написа:Дори и да извади над 210к.с., то те ще са някакви пикови коне на около ~4800об/мин и после графиката ще пада и ефекта ще е като на дизелов автомобил, на Кирчето графиката е точно такава след 4800-5000об/мин конете падат сериозно, а като даваш газ оборотите падат само един път под 4800-5000об/мин, а именно при превключването от 1-ва скорост на 2-ра и излиза, че давайки газ вървиш като180-190коньова кола, а през останалото време като се возиш си като дизел
има много торк на ниски и макс. коне преди 5000об/мин.
С две думи тия коне дето ще изкраш в повече са почти безсмислени... отделно и малката заводска турбика и тясното колекоторче се тормозят много от високата температура и зверския бекпрешър и от едно даване на газ се зачервяват.
Е все пак всички си знаем, колко могат тия турбинки К03. Владо в ХЕЕД, ми беше казвал да сменям на 5500 и да не си мъча колата след като я ремапна. Ама това кога се превключва е една друга дълга тема

- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
То това си е нормалнo, всички 1.8Т със стоковите турбинки са си половин дизели като поведение, само дето не тракат 

Re: Golf 4 1.8t K03s
Ем все пак трябва да върви доста прилично или няма да има кой знае каква разлика ако го оставя в сток състояние
Re: Golf 4 1.8t K03s
Абе разлика ще има със сигурност и ще ти хареса, как върви колата.. ама проблема е като ти станат малко тия 200-220кс. 

Re: Golf 4 1.8t K03s
Е като ми станат малко това ще е мисля година след първия тунинг и дотогава ще съм събрал нужните средстава
- golf777
- Мнения: 1439
- Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
- Автомобил: mk2 gl 1990
- Двигател:
- Местоположение: Харманли
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
MK4 написа: Това е със стокова генерация, така че все си мисля че К03S+генерация+челен кулер+мапване може да извади 210-220 к.с. на мотора.
генерация на колко мм катализатор да? не?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
Хората изкарват по 300 коня с сравнително голям даунпайп и фабричната генерация. Доста пъти съм го виждал тоя номер. Мисля като започна при мене префасонирането да пробвам с фабричната до къде ще изкара и ще има лог на бекппрешъра да видим какво ще каже, че ми е интересно..
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Golf 4 1.8t K03s
golf777 написа:MK4 написа: Това е със стокова генерация, така че все си мисля че К03S+генерация+челен кулер+мапване може да извади 210-220 к.с. на мотора.
генерация на колко мм катализатор да? не?
55мм заводска с махнат катализатор
- kaloqn_bachev
- Мнения: 359
- Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София кв Враждебна
Re: Golf 4 1.8t K03s
Колегата кирилекс с аум мотор ли е че ми стана интересно или е с агу с сменявана турбина
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
Re: Golf 4 1.8t K03s
Eдно странично мнение не толкоз в темата. Значи със сток AGU мотор и K03 турбо, ф63 генерация , без хидравлика на мотора и климатик в купе на голф 1, със скоростите на 1.8т, и чип /селски/ на 1бар налягане и челен кулер от мерцедес CDI /вито май беше/ колата разтягаше C20XE с около 7-8коли на 400м.
Вярно че килограмите са доста по-малко, но 1.8т е спънат адски много заводски. На мнение съм че с К03S спокойно могат да се извадят 200кс. в сток състояние на колата, което в 4-ково купе не е много. 4-ката е доста тежичка и за драгаджийка и трябват малко повече магарета.
Вярно че килограмите са доста по-малко, но 1.8т е спънат адски много заводски. На мнение съм че с К03S спокойно могат да се извадят 200кс. в сток състояние на колата, което в 4-ково купе не е много. 4-ката е доста тежичка и за драгаджийка и трябват малко повече магарета.
Re: Golf 4 1.8t K03s
А не колега не става дума въобще за драг само за мое лично удоволствие, но и аз се надявам на подобен резултат
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 35 госта