Golf 4 1.8t K03s

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Нед 09 яну 2011 23:01


Аз вече я видях на кирето и показва 190 на колелата тои човека си я е мерил на 3 места не вярвам да не може да стане




Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Нед 09 яну 2011 23:06


Ето я графиката на Кирилекс-а от Овердрайв. Температурата на въздуха е била около 15 градуса.
п.с.
Графиката от ХЕЕД, е след доста тормозене на колата по Софийските улици и с доста загрял колектор.
Във Варна колата е изкарала - 180кс без ламбда сонда (ланда.. ламда.. абе как се пише тая дума!!)

Поздрави!
Прикачени файлове
map.jpg
Овердрайв


Потребителски аватар
niikoo_1
Мнения: 3308
Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот niikoo_1 » Пон 10 яну 2011 1:29


Дори и да извади над 210к.с., то те ще са някакви пикови коне на около ~4800об/мин и после графиката ще пада и ефекта ще е като на дизелов автомобил, на Кирчето графиката е точно такава след 4800-5000об/мин конете падат сериозно, а като даваш газ оборотите падат само един път под 4800-5000об/мин, а именно при превключването от 1-ва скорост на 2-ра и излиза, че давайки газ вървиш като :lol: 180-190коньова кола, а през останалото време като се возиш си като дизел :lol: има много торк на ниски и макс. коне преди 5000об/мин.
С две думи тия коне дето ще изкраш в повече са почти безсмислени... отделно и малката заводска турбика и тясното колекоторче се тормозят много от високата температура и зверския бекпрешър и от едно даване на газ се зачервяват.


Потребителски аватар
bratq_varvari1
Мнения: 205
Регистриран на: Съб 20 сеп 2008 16:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Разград

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот bratq_varvari1 » Пон 10 яну 2011 7:43


Vizor написа:Изображение

Това е графиката от диното в Хеед. Гената го каза много точно. като я пуснеш на 14-ска смес и 3 градуса аванс повече mhihi



Това на какво налягане ?


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Пон 10 яну 2011 7:50


niikoo_1 написа:Дори и да извади над 210к.с., то те ще са някакви пикови коне на около ~4800об/мин и после графиката ще пада и ефекта ще е като на дизелов автомобил, на Кирчето графиката е точно такава след 4800-5000об/мин конете падат сериозно, а като даваш газ оборотите падат само един път под 4800-5000об/мин, а именно при превключването от 1-ва скорост на 2-ра и излиза, че давайки газ вървиш като :lol: 180-190коньова кола, а през останалото време като се возиш си като дизел :lol: има много торк на ниски и макс. коне преди 5000об/мин.
С две думи тия коне дето ще изкраш в повече са почти безсмислени... отделно и малката заводска турбика и тясното колекоторче се тормозят много от високата температура и зверския бекпрешър и от едно даване на газ се зачервяват.


Е все пак всички си знаем, колко могат тия турбинки К03. Владо в ХЕЕД, ми беше казвал да сменям на 5500 и да не си мъча колата след като я ремапна. Ама това кога се превключва е една друга дълга тема :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот MK4 » Пон 10 яну 2011 9:56


То това си е нормалнo, всички 1.8Т със стоковите турбинки са си половин дизели като поведение, само дето не тракат :D


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Пон 10 яну 2011 13:19


Ем все пак трябва да върви доста прилично или няма да има кой знае каква разлика ако го оставя в сток състояние


Потребителски аватар
sk.
Мнения: 1009
Регистриран на: Пон 08 фев 2010 19:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот sk. » Пон 10 яну 2011 13:27


Абе разлика ще има със сигурност и ще ти хареса, как върви колата.. ама проблема е като ти станат малко тия 200-220кс. :lol:


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Пон 10 яну 2011 18:08


Е като ми станат малко това ще е мисля година след първия тунинг и дотогава ще съм събрал нужните средстава


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk2 gl 1990
Двигател:
Местоположение: Харманли
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот golf777 » Вто 11 яну 2011 0:30


MK4 написа: Това е със стокова генерация, така че все си мисля че К03S+генерация+челен кулер+мапване може да извади 210-220 к.с. на мотора.


генерация на колко мм катализатор да? не?


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот Vizor » Вто 11 яну 2011 1:20


Хората изкарват по 300 коня с сравнително голям даунпайп и фабричната генерация. Доста пъти съм го виждал тоя номер. Мисля като започна при мене префасонирането да пробвам с фабричната до къде ще изкара и ще има лог на бекппрешъра да видим какво ще каже, че ми е интересно..


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот MK4 » Вто 11 яну 2011 2:29


golf777 написа:
MK4 написа: Това е със стокова генерация, така че все си мисля че К03S+генерация+челен кулер+мапване може да извади 210-220 к.с. на мотора.


генерация на колко мм катализатор да? не?


55мм заводска с махнат катализатор


Потребителски аватар
kaloqn_bachev
Мнения: 359
Регистриран на: Нед 21 яну 2007 15:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София кв Враждебна

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот kaloqn_bachev » Вто 11 яну 2011 17:55


Колегата кирилекс с аум мотор ли е че ми стана интересно или е с агу с сменявана турбина


Потребителски аватар
leonardo_vd
Мнения: 3022
Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
Двигател: AAA
Местоположение: Видин
Контакти:

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот leonardo_vd » Вто 11 яну 2011 18:13


Eдно странично мнение не толкоз в темата. Значи със сток AGU мотор и K03 турбо, ф63 генерация , без хидравлика на мотора и климатик в купе на голф 1, със скоростите на 1.8т, и чип /селски/ на 1бар налягане и челен кулер от мерцедес CDI /вито май беше/ колата разтягаше C20XE с около 7-8коли на 400м.
Вярно че килограмите са доста по-малко, но 1.8т е спънат адски много заводски. На мнение съм че с К03S спокойно могат да се извадят 200кс. в сток състояние на колата, което в 4-ково купе не е много. 4-ката е доста тежичка и за драгаджийка и трябват малко повече магарета.


Потребителски аватар
ceck0
Мнения: 22
Регистриран на: Пон 30 авг 2010 9:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Golf 4 1.8t K03s

Мнениеот ceck0 » Вто 11 яну 2011 23:41


А не колега не става дума въобще за драг само за мое лично удоволствие, но и аз се надявам на подобен резултат



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта