голф 4 TDI AHF от къде да изведа въздух за буустметъра?
голф 4 TDI AHF от къде да изведа въздух за буустметъра?
Здравейте колеги,колата е голф 4 TDI AHF мотора въпросът ми е: къде е най-удачното място зо рапробиване и извеждане на щуцер за въздуха за буста колектора или черната пластмасова тръба преди него в която е вграден датчика.
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Колега, вариянтите ти са, черната пластмасова тръба на турбопътищата или да направиш малка дупка в ЕГР-а. Моя лично е на тръбата.
Ето ти и една тема със снимки: http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391
Ето ти и една тема със снимки: http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391

- feikot
- Мнения: 3659
- Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
- Автомобил: Passat B5
- Двигател: AFN AVG
- Местоположение: Казанлък/София
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Тоя AHF не беше ли като AFN в голф 3,да има тройник в ЕКУ-то ?
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
feikot написа:Тоя AHF не беше ли като AFN в голф 3,да има тройник в ЕКУ-то ?
Не няма !!
По темата ,най-добре е да сложиш щуцер на ЕГР-а , като за целта се пробива отвор през едната дупка с резба на която е завит вакуум клапана за меко гасене и на мястото на едното болтче завиваш щуцера и си готов!!
Ако искаш ще ти направя снимка как е при мен .
Черната пласт масова тръба недей да дупчиш най-добре защото не е сигурно захващането после на щуцера , да не говорим ,че ако я пробиваш на място и може да вкараш стружки пластмаса вътре

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Колега за мен ще е много полезно,ако пуснеш една снимка
- Burner_inc
- Мнения: 691
- Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
- Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
- Двигател: BLS 2009
- Местоположение: София
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Във линка който ти пуснах има снимка къде се дупчи егр-а
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
при мен си имаше фабричен нипел и само си набавих буустметъра,в комплекта на който си имаше маркуче и тройник...
не са от най-добрите снимки,но дано да е ясно за какво става на въпрос
не са от най-добрите снимки,но дано да е ясно за какво става на въпрос

- drago_tr
- Мнения: 2529
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Колега...тоя буустметър трака ли ти като работи?
При моя се получаваше едно тракане в движение,така че ако имаш такова да те светна как да го оправиш 


- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
drago_tr написа:Колега...тоя буустметър трака ли ти като работи?При моя се получаваше едно тракане в движение,така че ако имаш такова да те светна как да го оправиш
Светни ни . Сподели как си решил проблема , само да не е спрегъване на маркуча ,защото не е добре .

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
1. Капваш две-три капки масло в маркуча
2. Пъхаш един по-тесен маркуч в диаметър вътре в него с дължина 5-6 см
3. Взимаш от някоя аптека една инфузионна система и използваш регулируемия рестриктор, който се намира на нея. Слагаш го на маркуча за налягането и почваш да го търкаляш докато няма дрънчене и трперене на стрелката и маркуча не задържа налягане. След това го фиксираш с поялник или както прецениш.
Може и още нещо да измисля, но съветът ми е да се ориентираш към по-качествен уред.
2. Пъхаш един по-тесен маркуч в диаметър вътре в него с дължина 5-6 см
3. Взимаш от някоя аптека една инфузионна система и използваш регулируемия рестриктор, който се намира на нея. Слагаш го на маркуча за налягането и почваш да го търкаляш докато няма дрънчене и трперене на стрелката и маркуча не задържа налягане. След това го фиксираш с поялник или както прецениш.
Може и още нещо да измисля, но съветът ми е да се ориентираш към по-качествен уред.
- Marian Yachev
- Мнения: 128
- Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Trustenik
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
ми при мене колеги нямаше никакви ядове.Като си копуваш бустметъра трябва да има с него един тройник,на който единия край е със стеснение на отвора колкото игла.Това ти е извода КЪМ бустметъра и по този начен няма да ти трака или играе стрелката.Да добавя също,че е добре да се използват маркучета за вакуум,било то пластмасови или гумени 

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Значи най удачния начин е да се разпробие ЕГР според мен но разкачането му ми се струва голяма играчка и мисля да го разпробия на място но малко ме е страх да не останат стружки вътре.Мисля да натикам един парцал отвътре преди интервенциите и така.Опасно ли е ако остане някоя стружка според вас?А ако разпробия пластмасовата тръба може и да се сцепи с времето пък и е по нестабилно.
- achodemo
- Мнения: 1480
- Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF ASZ
- Местоположение: Габрово
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
Стига глупости
Как ще го пробиваш на място , и резба ли ще нарежеш на място
какво му е трудното да се свали и да се направи всичко както трябва .



Как ще го пробиваш на място , и резба ли ще нарежеш на място

какво му е трудното да се свали и да се направи всичко както трябва .

- theraven
- Мнения: 2358
- Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
- Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
- Двигател: SDI
- Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
- Контакти:
Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?
kamo_73 написа:Значи най удачния начин е да се разпробие ЕГР според мен но разкачането му ми се струва голяма играчка и мисля да го разпробия на място но малко ме е страх да не останат стружки вътре.Мисля да натикам един парцал отвътре преди интервенциите и така.Опасно ли е ако остане някоя стружка според вас?А ако разпробия пластмасовата тръба може и да се сцепи с времето пък и е по нестабилно.
Сигурно стана година вече откак карам с щуцер, завит в пластмасовата тръба и проблем не е имало. А турбото ми правеше пикове от около 2 бара.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта