голф 4 TDI AHF от къде да изведа въздух за буустметъра?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

голф 4 TDI AHF от къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот kamo_73 » Вто 05 апр 2011 19:02


Здравейте колеги,колата е голф 4 TDI AHF мотора въпросът ми е: къде е най-удачното място зо рапробиване и извеждане на щуцер за въздуха за буста колектора или черната пластмасова тръба преди него в която е вграден датчика.




Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Burner_inc » Вто 05 апр 2011 21:19


Колега, вариянтите ти са, черната пластмасова тръба на турбопътищата или да направиш малка дупка в ЕГР-а. Моя лично е на тръбата.

Ето ти и една тема със снимки: http://diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=391 :beer


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот feikot » Вто 05 апр 2011 21:29


Тоя AHF не беше ли като AFN в голф 3,да има тройник в ЕКУ-то ?


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Вто 05 апр 2011 23:57


feikot написа:Тоя AHF не беше ли като AFN в голф 3,да има тройник в ЕКУ-то ?



Не няма !!


По темата ,най-добре е да сложиш щуцер на ЕГР-а , като за целта се пробива отвор през едната дупка с резба на която е завит вакуум клапана за меко гасене и на мястото на едното болтче завиваш щуцера и си готов!!
Ако искаш ще ти направя снимка как е при мен .

Черната пласт масова тръба недей да дупчиш най-добре защото не е сигурно захващането после на щуцера , да не говорим ,че ако я пробиваш на място и може да вкараш стружки пластмаса вътре :да:


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот kamo_73 » Сря 06 апр 2011 6:02


Колега за мен ще е много полезно,ако пуснеш една снимка


Потребителски аватар
Burner_inc
Мнения: 691
Регистриран на: Съб 28 фев 2009 17:20
Автомобил: Touran Kawasaki Versys 1000
Двигател: BLS 2009
Местоположение: София

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Burner_inc » Сря 06 апр 2011 9:10


Във линка който ти пуснах има снимка къде се дупчи егр-а


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Сря 06 апр 2011 9:39


06042011083_2.jpg


Потребителски аватар
Marian Yachev
Мнения: 128
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trustenik

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Marian Yachev » Сря 06 апр 2011 9:59


при мен си имаше фабричен нипел и само си набавих буустметъра,в комплекта на който си имаше маркуче и тройник...
0078z.jpg
0079u.jpg
0080k.jpg
0081b.jpg

не са от най-добрите снимки,но дано да е ясно за какво става на въпрос :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот drago_tr » Чет 07 апр 2011 7:34


Колега...тоя буустметър трака ли ти като работи? :roll: При моя се получаваше едно тракане в движение,така че ако имаш такова да те светна как да го оправиш :)


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Чет 07 апр 2011 10:35


drago_tr написа:Колега...тоя буустметър трака ли ти като работи? :roll: При моя се получаваше едно тракане в движение,така че ако имаш такова да те светна как да го оправиш :)

Светни ни . Сподели как си решил проблема , само да не е спрегъване на маркуча ,защото не е добре . :beer


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот theraven » Чет 07 апр 2011 10:57


1. Капваш две-три капки масло в маркуча
2. Пъхаш един по-тесен маркуч в диаметър вътре в него с дължина 5-6 см
3. Взимаш от някоя аптека една инфузионна система и използваш регулируемия рестриктор, който се намира на нея. Слагаш го на маркуча за налягането и почваш да го търкаляш докато няма дрънчене и трперене на стрелката и маркуча не задържа налягане. След това го фиксираш с поялник или както прецениш.

Може и още нещо да измисля, но съветът ми е да се ориентираш към по-качествен уред.


Потребителски аватар
Marian Yachev
Мнения: 128
Регистриран на: Чет 27 яну 2011 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Trustenik

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот Marian Yachev » Чет 07 апр 2011 16:46


ми при мене колеги нямаше никакви ядове.Като си копуваш бустметъра трябва да има с него един тройник,на който единия край е със стеснение на отвора колкото игла.Това ти е извода КЪМ бустметъра и по този начен няма да ти трака или играе стрелката.Да добавя също,че е добре да се използват маркучета за вакуум,било то пластмасови или гумени :beer


kamo_73
Мнения: 48
Регистриран на: Нед 06 яну 2008 18:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот kamo_73 » Чет 07 апр 2011 20:58


Значи най удачния начин е да се разпробие ЕГР според мен но разкачането му ми се струва голяма играчка и мисля да го разпробия на място но малко ме е страх да не останат стружки вътре.Мисля да натикам един парцал отвътре преди интервенциите и така.Опасно ли е ако остане някоя стружка според вас?А ако разпробия пластмасовата тръба може и да се сцепи с времето пък и е по нестабилно.


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот achodemo » Чет 07 апр 2011 21:37


Стига глупости :beat_butt2 :beat_butt2 :beat_butt2

Как ще го пробиваш на място , и резба ли ще нарежеш на място :screwy

какво му е трудното да се свали и да се направи всичко както трябва . :evil:


Потребителски аватар
theraven
Мнения: 2358
Регистриран на: Сря 05 мар 2008 15:56
Автомобил: Golf Mk4 Sport Edition
Двигател: SDI
Местоположение: Нова Загора/София/Лондон
Контакти:

Re: От къде да изведа въздух за буустметъра?

Мнениеот theraven » Пет 08 апр 2011 0:08


kamo_73 написа:Значи най удачния начин е да се разпробие ЕГР според мен но разкачането му ми се струва голяма играчка и мисля да го разпробия на място но малко ме е страх да не останат стружки вътре.Мисля да натикам един парцал отвътре преди интервенциите и така.Опасно ли е ако остане някоя стружка според вас?А ако разпробия пластмасовата тръба може и да се сцепи с времето пък и е по нестабилно.


Сигурно стана година вече откак карам с щуцер, завит в пластмасовата тръба и проблем не е имало. А турбото ми правеше пикове от около 2 бара.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: georgi82 и 83 госта