попиляна помпа - решено вече

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа

Мнениеот passat_rs » Съб 11 юни 2011 15:33


Успях да върна помпата и купих друга от моргата в Светлен. Сега колата върви осезаемо повече не пуши кат преди, но май и турбо тря да сменям. Имам някакав датчик над рейката на помпата а таз дет взех няма за какво служи аджаба :roll: а и да попитам точна центровка как се прави на студен или загрят мотор :?:




Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: попиляна помпа - май отцелих здравата

Мнениеот niks76 » Съб 11 юни 2011 20:59


за твоята кола на студен :!:


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа - май отцелих здравата

Мнениеот passat_rs » Нед 12 юни 2011 9:53


Така след няколко теста тази сутрин открих, че пак има нещо гнило. Колата в ниските обороти има страшна сила още от 1000 оборота почва да върти гуми но само до 2200 оборота от там на сетне много пушилка и никаква сила :| вадя маркуча на ЕГР клапана и е малко по добре поне пушилката изчезва но изчезва и силата в ниските обороти (за високите да не говорим). Турбото си надува около 0.55-0.70 бара мерено и с ЕГР и без ЕГР някакви съвети от какво може да е това :?: А и ми направи впечетление, че клапана на турбото се мърда още на 1200 оборота :!: ето как се държи турбото има буст само първите 3-4 секунди и край тряя да оставя газта за да падне на обороти и при следващото подаване на газ пак има буст но пак за 3-4 сек.


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото

Мнениеот passat_rs » Пон 13 юни 2011 19:44


Днес всичко си дойде на място датчика нат ГНП-то било за управление на турбото :D сега турбото си функционира както трябва


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото

Мнениеот milmar » Пон 13 юни 2011 21:45


passat_rs написа:Днес всичко си дойде на място датчика нат ГНП-то било за управление на турбото :D ....


Я пак :D ...


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 13 юни 2011 22:45


passat_rs написа:Днес всичко си дойде на място датчика нат ГНП-то било за управление на турбото :D сега турбото си функционира както трябва



Ако говориш за мембранния коректор на горивото който е в горната част на помпата да, ако е изкарано малкото маркуче колата губи мощност във високите обороти,но не той управлява турбуто а то него.
В крайна сметка важното е ,че си си оправил колата.


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото

Мнениеот passat_rs » Пон 13 юни 2011 22:48


milmar написа:
Я пак :D ...


ми те този датчик (оградено с червено) управлява клапана на моето турбо

п.п. нямам актуална снимка, тази е на колега от форума :oops:


Потребителски аватар
samo ra4na na zavoite
Мнения: 883
Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот samo ra4na na zavoite » Пон 13 юни 2011 23:12


Аз говорех за друго нещо. Ограденото на снимката незнам за какво е.Ако наистина управлява турбуто ми е интересно как го прави? :dontknow:


milenski_77
Мнения: 587
Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
Автомобил: Passat B7 variant
Двигател: CFFB
Местоположение: Оряхово

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот milenski_77 » Вто 14 юни 2011 10:04


Тоя датчик на помпата ти управлява ЕГР-а.
Това е така наречената екопомпа на ААЗ.
Турбото ти се управлява от налягане, а на от ел. клапан.


Потребителски аватар
milmar
Мнения: 4935
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
Двигател: 1Z and CBDC
Местоположение: Русе

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот milmar » Вто 14 юни 2011 10:35


Твоето турбо би трябвало да си е автономно , в смисъл няма управление от вън . В самото него си е вграден регулатора . На ГНП-то има датчик за налягане (мембрана) , посредством него ГНП определя колко гориво да пусне на двигателя , в зависимост колко въздух "му е отреден" от турбото в съответния момент . Ако маркучето не е закачено - колата няма да върви .
А това , което си отбелязал на снимката не ми е ясно какво е :roll: . Вероятно е това , което каза колегата по-горе .


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот passat_rs » Вто 14 юни 2011 11:23


Ми незнам, сигурно е и за ЕГР-а но без нено виждате как функционира клапана на турбото :roll:


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот passat_rs » Чет 16 юни 2011 18:28


Някой знае ли на какво налягане работи турбината ми :?: турбото е ККК с номера k03-003/94916 ; 028145701R


Потребителски аватар
znainainai
Мнения: 5287
Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
Автомобил: Golf4
Двигател: MK 4 98 AHF
Местоположение: Русе

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот znainainai » Чет 16 юни 2011 19:24


Турбото няма значение важен е кода на мотора.
Прикачени файлове
Untitled.jpg


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8988
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 дек 2011 14:58


Здравейте колеги .Нов съм във форума .Имам помпи за за профилактика,смяна уплътнения,стенд .Тъкмо вчера пуснах една тема за информация на качествен специалист по ГНП-ета в близост до Разград...стана ми ясно ,че няма да е Цанко-помпата ,а този Пламен от Сливо поле как е?passat_rs оправи ли си колата? И аз съм от Разград ! А оная кондика отгоре на помпата я има често по наште печки ,в различните модификации управлява чрез вакуум (има един магнет вентил наврян зад смукателния маркуч на възд.филтър ) от вакуум помпата режими на турбото -дал да напомпи или да олаби налягането ,при друг случай пък ЕГР-клапана управлява и т.н. Гледам че има колеги казват , че на нашите машинки турбото не се управлява външно....да има и такива -само с налягане..но вече видях и няколко дето се управляват допълнително и с вакуум !А за налягането от турбото: някъде 0.65-0.80 бара трябва да е за AAZ (по памет)


Потребителски аватар
passat_rs
Мнения: 628
Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
Автомобил: BMW E91
Двигател: M57 T2
Местоположение: Разград

Re: попиляна помпа - решено вече

Мнениеот passat_rs » Сря 07 дек 2011 22:29


За Пламен само добри отзиви. За един ден ми свалиха помпата, смениха каквото трябва монтираха та даже ми уйдисаха на акъла, пуснаха още гориво (няколко пъти mhihi ) сега оди долу горе добре а моето налягане е 1 бар.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 37 госта