попиляна помпа - решено вече
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа
Успях да върна помпата и купих друга от моргата в Светлен. Сега колата върви осезаемо повече не пуши кат преди, но май и турбо тря да сменям. Имам някакав датчик над рейката на помпата а таз дет взех няма за какво служи аджаба
а и да попитам точна центровка как се прави на студен или загрят мотор 
- niks76
- VW експерт

- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: попиляна помпа - май отцелих здравата
за твоята кола на студен 
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа - май отцелих здравата
Така след няколко теста тази сутрин открих, че пак има нещо гнило. Колата в ниските обороти има страшна сила още от 1000 оборота почва да върти гуми но само до 2200 оборота от там на сетне много пушилка и никаква сила
вадя маркуча на ЕГР клапана и е малко по добре поне пушилката изчезва но изчезва и силата в ниските обороти (за високите да не говорим). Турбото си надува около 0.55-0.70 бара мерено и с ЕГР и без ЕГР някакви съвети от какво може да е това
А и ми направи впечетление, че клапана на турбото се мърда още на 1200 оборота
ето как се държи турбото има буст само първите 3-4 секунди и край тряя да оставя газта за да падне на обороти и при следващото подаване на газ пак има буст но пак за 3-4 сек.
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото
Днес всичко си дойде на място датчика нат ГНП-то било за управление на турбото
сега турбото си функционира както трябва
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото
passat_rs написа:Днес всичко си дойде на място датчика нат ГНП-то било за управление на турбото....
Я пак
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото
passat_rs написа:Днес всичко си дойде на място датчика нат ГНП-то било за управление на турботосега турбото си функционира както трябва
Ако говориш за мембранния коректор на горивото който е в горната част на помпата да, ако е изкарано малкото маркуче колата губи мощност във високите обороти,но не той управлява турбуто а то него.
В крайна сметка важното е ,че си си оправил колата.
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа - сега проблем с турбото
milmar написа:
Я пак...
ми те този датчик (оградено с червено) управлява клапана на моето турбо
п.п. нямам актуална снимка, тази е на колега от форума
- samo ra4na na zavoite
- Мнения: 883
- Регистриран на: Нед 27 яну 2008 22:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: попиляна помпа - решено вече
Аз говорех за друго нещо. Ограденото на снимката незнам за какво е.Ако наистина управлява турбуто ми е интересно как го прави? 

-
milenski_77
- Мнения: 588
- Регистриран на: Съб 20 дек 2008 18:05
- Автомобил: Passat B7 variant
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Оряхово
Re: попиляна помпа - решено вече
Тоя датчик на помпата ти управлява ЕГР-а.
Това е така наречената екопомпа на ААЗ.
Турбото ти се управлява от налягане, а на от ел. клапан.
Това е така наречената екопомпа на ААЗ.
Турбото ти се управлява от налягане, а на от ел. клапан.
- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: попиляна помпа - решено вече
Твоето турбо би трябвало да си е автономно , в смисъл няма управление от вън . В самото него си е вграден регулатора . На ГНП-то има датчик за налягане (мембрана) , посредством него ГНП определя колко гориво да пусне на двигателя , в зависимост колко въздух "му е отреден" от турбото в съответния момент . Ако маркучето не е закачено - колата няма да върви .
А това , което си отбелязал на снимката не ми е ясно какво е
. Вероятно е това , което каза колегата по-горе .
А това , което си отбелязал на снимката не ми е ясно какво е
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа - решено вече
Ми незнам, сигурно е и за ЕГР-а но без нено виждате как функционира клапана на турбото 
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа - решено вече
Някой знае ли на какво налягане работи турбината ми
турбото е ККК с номера k03-003/94916 ; 028145701R
- znainainai
- Мнения: 5287
- Регистриран на: Пон 04 дек 2006 21:24
- Автомобил: Golf4
- Двигател: MK 4 98 AHF
- Местоположение: Русе
Re: попиляна помпа - решено вече
Турбото няма значение важен е кода на мотора.
- samo_pechka
- Мнения: 9070
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: попиляна помпа - решено вече
Здравейте колеги .Нов съм във форума .Имам помпи за за профилактика,смяна уплътнения,стенд .Тъкмо вчера пуснах една тема за информация на качествен специалист по ГНП-ета в близост до Разград...стана ми ясно ,че няма да е Цанко-помпата ,а този Пламен от Сливо поле как е?passat_rs оправи ли си колата? И аз съм от Разград ! А оная кондика отгоре на помпата я има често по наште печки ,в различните модификации управлява чрез вакуум (има един магнет вентил наврян зад смукателния маркуч на възд.филтър ) от вакуум помпата режими на турбото -дал да напомпи или да олаби налягането ,при друг случай пък ЕГР-клапана управлява и т.н. Гледам че има колеги казват , че на нашите машинки турбото не се управлява външно....да има и такива -само с налягане..но вече видях и няколко дето се управляват допълнително и с вакуум !А за налягането от турбото: някъде 0.65-0.80 бара трябва да е за AAZ (по памет)
- passat_rs
- Мнения: 628
- Регистриран на: Сря 29 юли 2009 23:37
- Автомобил: BMW E91
- Двигател: M57 T2
- Местоположение: Разград
Re: попиляна помпа - решено вече
За Пламен само добри отзиви. За един ден ми свалиха помпата, смениха каквото трябва монтираха та даже ми уйдисаха на акъла, пуснаха още гориво (няколко пъти
) сега оди долу горе добре а моето налягане е 1 бар.
) сега оди долу горе добре а моето налягане е 1 бар.Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта