Голф 4 1.8Т - Blow Off

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот skotis » Пон 19 сеп 2011 12:01


Абе хора стига сте се занимавали 8) Вашите фабрични клапани също могат да съскат - замислете се как...
Онази тръба - където я запушвате - запушете я и вашия фабричен клапан ше започне да изпуска в атмосферата :)




Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот donotdisturb » Пон 19 сеп 2011 14:31


Kолега и точно като съсне 1 път да обърка дебитомера и тръгне да ти гасне колата бързо ще го закачиш . Стоковия неможе да се пригоди да съска , само двубуталния не бърка дебитомера и рециркулационния- но той не съска . :)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот MK4 » Пон 19 сеп 2011 14:35


donotdisturb написа: Стоковия неможе да се пригоди да съска , само двубуталния не бърка дебитомера и рециркулационния- но той не съска . :)


И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър :idea:


Потребителски аватар
donotdisturb
Мнения: 367
Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik
Контакти:

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот donotdisturb » Пон 19 сеп 2011 14:44


Възможно е да го бърка ама в някви минимални граници дето даже не се усещат , нито обороти се менят нито тръгва да гасне
http://vbox7.com/play:15f2593d37 - на тоя клип е с клапан който бърка дебитомера и колата тръгва да гасне.
http://vbox7.com/play:d40120b07b - на тоя е с двубудалния който не бърка дебитомера и оборотите не се менят ;)


Потребителски аватар
MK4
Мнения: 1957
Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARY 2003
Местоположение: София

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот MK4 » Пон 19 сеп 2011 15:02


Аз не казвам че с двубутлания се менят оборотите или гасне, казвам че с него смесообразуването не е оптимално.


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот kat007 » Нед 25 сеп 2011 15:43


:D Колеги...тия дни ( почивните ) навъртях 1300 км. извънградско с новия клапан и нямаше никакви проблеми....даже средния разход ми е 6.0 /100 ! със динамичен стил на каране максимум 160 км/ч ! Със стария клапан разхода ми беше същия :да:


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот G3 » Вто 27 сеп 2011 13:57


Днес и аз поръчах двубутален клапан утре ще постна резулатата

MK4 написа:И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър :idea:


какво ще стане ако въздуха от клапана се върне обратно в системата след дебитомера/не вярвам да префорсира мотора/ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: или евентуално ще държи високи обороти докато не изгори въздуха?
ще се заглуши/загуби съскането при връщане на въздуха в системата ??


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

Мнениеот skotis » Вто 27 сеп 2011 16:40


G3 написа:Днес и аз поръчах двубутален клапан утре ще постна резулатата

MK4 написа:И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър :idea:


какво ще стане ако въздуха от клапана се върне обратно в системата след дебитомера/не вярвам да префорсира мотора/ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: или евентуално ще държи високи обороти докато не изгори въздуха?
ще се заглуши/загуби съскането при връщане на въздуха в системата ??


Нищо няма да стане, така е изчислено да се случва :Mr Green Fun
То не става и кой знае какво като изхвърляш изчисления въздух - системата си коригира, но по тази логика защо сменяме маркучите, когато се скъсат - тя системата пак си коригира данните...


Потребителски аватар
madwifi
Мнения: 231
Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
Автомобил: VW Polo 6N1
Двигател: 1.9D AEF
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот madwifi » Вто 27 сеп 2011 16:45


Ами колега, то оригиналния клапан точно това прави, връща въздуха след дебитомера :!: . Затова се нарича рециркулационен клапан.
А този въздух си "чака" реда пак да мине през турбото и да участва в смесообразуването. Няма как да се префорсира мотора като си махнал крака си от педала на газта защото вече си затворил дросела. А дросела е това което регулира притока на въздух както и оборотите. Съскането се губи. Не че го няма но е едвам доловимо при мотори със панелен въздушен филтър.
Ако имаш спортен конусен филтър може и да чуеш как съска стандартния рециркулационен клапан.


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот G3 » Чет 29 сеп 2011 11:54


Колеги вчера монтирах клапана като оригиналния си остана на мястото си. Само откачих мъркуча с налягането и го забих в новия клапана, преместих вакума и резултата беше на лице без тапи без нищо. Относно резултат... съска, чува се но не много. Незнам дали е от клапана или просто с тия 0.5 бара сме за наникаде. С колегата JoroKN Решихме да пробваме клапана на кола с по голям надув. Спадане на обороти гаснене и др. няма колата работи перфектно като преди. Разоха е същия само ,че караш ли клапана да съска завишението на разхода е НЕИЗБЕЖНО.

@ Относно префорсирането на мотора и др неща бяха в кръга на шегата. Не мисля че има начих разтоварения въздух да се върне в системата няма как да се улови. :o


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот G3 » Чет 29 сеп 2011 13:37


Изображение


Ето и позицията на стария клапан

Изображение


Потребителски аватар
kat007
Мнения: 471
Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
Автомобил: VW Golf IV GTI
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот kat007 » Чет 29 сеп 2011 13:58


Всичко е хубаво колега ! Само си сгрешил едно нещо :D Оставил си и стария клапан...по добре го махни и запуши дупката с нещо друго ! :да:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 29 сеп 2011 14:04


Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..


Потребителски аватар
G3
Мнения: 1549
Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
Автомобил: Vw Sharan 7M
Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
Местоположение: КалифорНия

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот G3 » Чет 29 сеп 2011 15:07


Rabbit_TDI написа:Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..


Абсолютно точно без вакум клапана е цимент. Единствено може да се запраши вътре и ако някога пак карам с него да прави мизеря, но с останалата ми тапа от комплекта решавам и този проблем ;)

@donotdisturb Видях поназад в темата си писал за другата пружина от комплетка. Ако някога смениш тази пружина ще се раздам да ни известиш за резултата : само VW
Имам някакво предположение ,че другата пружина е по твърда и е с капацитет от 1~1.8bar, а тази в клапана 0~1 bar. Нека някой по запознат да ни отвори очите :beer


Потребителски аватар
skotis
Мнения: 1974
Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
Двигател: AGU
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Мнениеот skotis » Чет 29 сеп 2011 16:29


G3 написа:
Rabbit_TDI написа:Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..


Абсолютно точно без вакум клапана е цимент. Единствено може да се запраши вътре и ако някога пак карам с него да прави мизеря, но с останалата ми тапа от комплекта решавам и този проблем ;)

@donotdisturb Видях поназад в темата си писал за другата пружина от комплетка. Ако някога смениш тази пружина ще се раздам да ни известиш за резултата : само VW
Имам някакво предположение ,че другата пружина е по твърда и е с капацитет от 1~1.8bar, а тази в клапана 0~1 bar. Нека някой по запознат да ни отвори очите :beer


Предполагам че с нея няма да съска :012: защото с налягане до 1 бар няма да може да се натисне и да изпусне въздух



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 86 госта