Онази тръба - където я запушвате - запушете я и вашия фабричен клапан ше започне да изпуска в атмосферата
Голф 4 1.8Т - Blow Off
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Абе хора стига сте се занимавали
Вашите фабрични клапани също могат да съскат - замислете се как...
Онази тръба - където я запушвате - запушете я и вашия фабричен клапан ше започне да изпуска в атмосферата
Онази тръба - където я запушвате - запушете я и вашия фабричен клапан ше започне да изпуска в атмосферата
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Kолега и точно като съсне 1 път да обърка дебитомера и тръгне да ти гасне колата бързо ще го закачиш . Стоковия неможе да се пригоди да съска , само двубуталния не бърка дебитомера и рециркулационния- но той не съска . 
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
donotdisturb написа: Стоковия неможе да се пригоди да съска , само двубуталния не бърка дебитомера и рециркулационния- но той не съска .
И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър
- donotdisturb
- Мнения: 367
- Регистриран на: Нед 04 юли 2010 0:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
- Контакти:
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Възможно е да го бърка ама в някви минимални граници дето даже не се усещат , нито обороти се менят нито тръгва да гасне
http://vbox7.com/play:15f2593d37 - на тоя клип е с клапан който бърка дебитомера и колата тръгва да гасне.
http://vbox7.com/play:d40120b07b - на тоя е с двубудалния който не бърка дебитомера и оборотите не се менят
http://vbox7.com/play:15f2593d37 - на тоя клип е с клапан който бърка дебитомера и колата тръгва да гасне.
http://vbox7.com/play:d40120b07b - на тоя е с двубудалния който не бърка дебитомера и оборотите не се менят
- MK4
- Мнения: 1957
- Регистриран на: Вто 22 апр 2008 11:01
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARY 2003
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Аз не казвам че с двубутлания се менят оборотите или гасне, казвам че с него смесообразуването не е оптимално.
- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т

- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
Днес и аз поръчах двубутален клапан утре ще постна резулатата
какво ще стане ако въздуха от клапана се върне обратно в системата след дебитомера/не вярвам да префорсира мотора/
или евентуално ще държи високи обороти докато не изгори въздуха?
ще се заглуши/загуби съскането при връщане на въздуха в системата ??
MK4 написа:И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър
какво ще стане ако въздуха от клапана се върне обратно в системата след дебитомера/не вярвам да префорсира мотора/
ще се заглуши/загуби съскането при връщане на въздуха в системата ??
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Blow Off за Голф 4 1.8Т
G3 написа:Днес и аз поръчах двубутален клапан утре ще постна резулататаMK4 написа:И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър
какво ще стане ако въздуха от клапана се върне обратно в системата след дебитомера/не вярвам да префорсира мотора/![]()
![]()
или евентуално ще държи високи обороти докато не изгори въздуха?
ще се заглуши/загуби съскането при връщане на въздуха в системата ??
Нищо няма да стане, така е изчислено да се случва
То не става и кой знае какво като изхвърляш изчисления въздух - системата си коригира, но по тази логика защо сменяме маркучите, когато се скъсат - тя системата пак си коригира данните...
- madwifi
- Мнения: 231
- Регистриран на: Вто 22 юли 2008 14:35
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: 1.9D AEF
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off
Ами колега, то оригиналния клапан точно това прави, връща въздуха след дебитомера
. Затова се нарича рециркулационен клапан.
А този въздух си "чака" реда пак да мине през турбото и да участва в смесообразуването. Няма как да се префорсира мотора като си махнал крака си от педала на газта защото вече си затворил дросела. А дросела е това което регулира притока на въздух както и оборотите. Съскането се губи. Не че го няма но е едвам доловимо при мотори със панелен въздушен филтър.
Ако имаш спортен конусен филтър може и да чуеш как съска стандартния рециркулационен клапан.
А този въздух си "чака" реда пак да мине през турбото и да участва в смесообразуването. Няма как да се префорсира мотора като си махнал крака си от педала на газта защото вече си затворил дросела. А дросела е това което регулира притока на въздух както и оборотите. Съскането се губи. Не че го няма но е едвам доловимо при мотори със панелен въздушен филтър.
Ако имаш спортен конусен филтър може и да чуеш как съска стандартния рециркулационен клапан.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off
Колеги вчера монтирах клапана като оригиналния си остана на мястото си. Само откачих мъркуча с налягането и го забих в новия клапана, преместих вакума и резултата беше на лице без тапи без нищо. Относно резултат... съска, чува се но не много. Незнам дали е от клапана или просто с тия 0.5 бара сме за наникаде. С колегата JoroKN Решихме да пробваме клапана на кола с по голям надув. Спадане на обороти гаснене и др. няма колата работи перфектно като преди. Разоха е същия само ,че караш ли клапана да съска завишението на разхода е НЕИЗБЕЖНО.
@ Относно префорсирането на мотора и др неща бяха в кръга на шегата. Не мисля че има начих разтоварения въздух да се върне в системата няма как да се улови.
@ Относно префорсирането на мотора и др неща бяха в кръга на шегата. Не мисля че има начих разтоварения въздух да се върне в системата няма как да се улови.
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off

Ето и позицията на стария клапан

- kat007
- Мнения: 471
- Регистриран на: Съб 11 апр 2009 21:46
- Автомобил: VW Golf IV GTI
- Двигател: 1.8T AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off
Всичко е хубаво колега ! Само си сгрешил едно нещо
Оставил си и стария клапан...по добре го махни и запуши дупката с нещо друго ! 

- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off
Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..
- G3
- Мнения: 1549
- Регистриран на: Пет 09 фев 2007 23:49
- Автомобил: Vw Sharan 7M
- Двигател: 2.8 v6 204ps 4motion Ha METAH
- Местоположение: КалифорНия
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off
Rabbit_TDI написа:Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..
Абсолютно точно без вакум клапана е цимент. Единствено може да се запраши вътре и ако някога пак карам с него да прави мизеря, но с останалата ми тапа от комплекта решавам и този проблем
@donotdisturb Видях поназад в темата си писал за другата пружина от комплетка. Ако някога смениш тази пружина ще се раздам да ни известиш за резултата

Имам някакво предположение ,че другата пружина е по твърда и е с капацитет от 1~1.8bar, а тази в клапана 0~1 bar. Нека някой по запознат да ни отвори очите

- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Re: Голф 4 1.8Т - Blow Off
G3 написа:Rabbit_TDI написа:Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..
Абсолютно точно без вакум клапана е цимент. Единствено може да се запраши вътре и ако някога пак карам с него да прави мизеря, но с останалата ми тапа от комплекта решавам и този проблем
@donotdisturb Видях поназад в темата си писал за другата пружина от комплетка. Ако някога смениш тази пружина ще се раздам да ни известиш за резултата
Имам някакво предположение ,че другата пружина е по твърда и е с капацитет от 1~1.8bar, а тази в клапана 0~1 bar. Нека някой по запознат да ни отвори очите
Предполагам че с нея няма да съска
защото с налягане до 1 бар няма да може да се натисне и да изпусне въздухВърни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта