
Онази тръба - където я запушвате - запушете я и вашия фабричен клапан ше започне да изпуска в атмосферата

donotdisturb написа: Стоковия неможе да се пригоди да съска , само двубуталния не бърка дебитомера и рециркулационния- но той не съска .
MK4 написа:И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър
G3 написа:Днес и аз поръчах двубутален клапан утре ще постна резулататаMK4 написа:И двубуталния "бърка" дебитомера, защото и той изхвърля в атмосферата въздух който дебитомера вече е премерил.
Рециркулационния си съска доста шумно даже ако си с конусен филтър
какво ще стане ако въздуха от клапана се върне обратно в системата след дебитомера/не вярвам да префорсира мотора/![]()
![]()
или евентуално ще държи високи обороти докато не изгори въздуха?
ще се заглуши/загуби съскането при връщане на въздуха в системата ??
Rabbit_TDI написа:Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..
G3 написа:Rabbit_TDI написа:Що стария според мен си запушва перфектно-то няма кво да го дръпне да го отвори..
Абсолютно точно без вакум клапана е цимент. Единствено може да се запраши вътре и ако някога пак карам с него да прави мизеря, но с останалата ми тапа от комплекта решавам и този проблем
@donotdisturb Видях поназад в темата си писал за другата пружина от комплетка. Ако някога смениш тази пружина ще се раздам да ни известиш за резултата
Имам някакво предположение ,че другата пружина е по твърда и е с капацитет от 1~1.8bar, а тази в клапана 0~1 bar. Нека някой по запознат да ни отвори очите
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 41 госта