Ами би трябвало да имаш тампон под моното.. палиш, отиваш и почваш да се опитваш да клатиш цялото моно барабар с кутията на филтъра.. ако има ефект в работата на мотора.. значи този тампон също е за смяна..
но тва по-скоро ще обеднява сместта.
Явно остава дюза, нещо пикаеща, ама този проблем на газ не би трябвало да си личи.
ТПС - Throtle position sensor
това е един "датчик" който казва на компира колко си натиснал газта, респективно колко е отворена дроселовата клапа.
мое мнение:
1. отиваш и правиш диагностика на газ.
2. караш малко на газ, и гледаш какво е положението.
защото 
ЕКУ не може да управлява горивната смес на газ. - следователно всички пролеми като ТПС, ЛАмбда и разни такива елементи участащи в горивообразуването не играят..
Ако няма разлика.. ще целиш електриките.
Но моторчето за празен ход винаги си стои като опция 

 но пък от своя страна то просто вдига оборотите.. нищо повече.
А всъщност.. дистр. капачка и палец и кабели в какво състояние са?