Според мен нещата идват от някой клапан ,но тогава не би ли трябвало проблема да е постоянен??? Така съм вече от 10-тина дни ПОМОЩЩЩ!!!
Проблем с клапаните или ......?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Проблем с клапаните или ......?
Двигателят ми е AAU 1043 моноинжекцион. Когато двигателят е студен, В ПОВЕЧЕТО случаи колата не иска да затали или по точно се дави и за да не загасне прожинирам върху педала на гаста. Всеки път това "давене" се оправя по различно време. Когато се инати здраво се чува доста силно чукане от двигателя
,било то на бензин,било тона газ. Понякога се дави без да се чува чукането. След като се изфорсира добре (ако пожелае) нещата изведнъж се оправят и всичко е наред (разгода и вървенето на колата са супер). А, по някога макар и рядко си пали безупречно , и то в 100% от случаите когато я паля студена пред майсторите.
Според мен нещата идват от някой клапан ,но тогава не би ли трябвало проблема да е постоянен??? Така съм вече от 10-тина дни ПОМОЩЩЩ!!!
Според мен нещата идват от някой клапан ,но тогава не би ли трябвало проблема да е постоянен??? Така съм вече от 10-тина дни ПОМОЩЩЩ!!!
- minimiro
- Мнения: 676
- Регистриран на: Нед 13 юни 2004 1:12
- Автомобил: Audi A3
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Ако е клапан, проблема ше е постоянен си мисла аз
По-скоро залагам на стъпковото моторче.... без него си е жива мъка паленето на студено
П.С. Тва с оправяне на проблема пред масторите е от постулатите на Мърфи.... напрао си е закон и наистина работи в 100 от 100 от случайте... имам чуството че ги фаща страх от сервиза тиа кошници
По-скоро залагам на стъпковото моторче.... без него си е жива мъка паленето на студено
П.С. Тва с оправяне на проблема пред масторите е от постулатите на Мърфи.... напрао си е закон и наистина работи в 100 от 100 от случайте... имам чуството че ги фаща страх от сервиза тиа кошници
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Проблем с клапаните или ......?
Anbuch написа:Двигателят ми е AAU 1043 моноинжекцион. Когато двигателят е студен, В ПОВЕЧЕТО случаи колата не иска да затали или по точно се дави и за да не загасне прожинирам върху педала на гаста. Всеки път това "давене" се оправя по различно време. Когато се инати здраво се чува доста силно чукане от двигателя,било то на бензин,било тона газ. Понякога се дави без да се чува чукането. След като се изфорсира добре (ако пожелае) нещата изведнъж се оправят и всичко е наред (разгода и вървенето на колата са супер). А, по някога макар и рядко си пали безупречно , и то в 100% от случаите когато я паля студена пред майсторите.
Според мен нещата идват от някой клапан ,но тогава не би ли трябвало проблема да е постоянен??? Така съм вече от 10-тина дни ПОМОЩЩЩ!!!
Проблеми в сместа или кофти свещи. То тези двата проблема се припокриват. Ако е кофти сместа цапа свещите и съответно не сработва някой цилиндър и цялата кола се тресе. Вероятни причини:
Датчик за температурата или кофти свещ (свещи). Ако не си сменял свещи действай. Ако си ги сменял и не си сигурен за качеството им пак се бръкни за нови (нова). Това е моето предложение. Датчика е не повече от 25-40лв а свещите са ти ясни мисля...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Стъпковото моторче не е!!! Като дам контакт (преди да запаля) то завърта тая макара с жилото на газта.Под нея съм си направил разграфения и всеки път проверявам да не я върти както му падне. А свещите ги смених преди 7 000 км и до сега нямах проблем. Днес ще проверя да не са зацапани. Но възможно ли е от не работещ(и) цилиндър(и) да се чува по някога ДОСТА СИЛНО чукане.Като застана пред двигателя и някои друг подава газ за да не загасне колата - по децибели е горе долу равно на чупене на стъклен буркан . ????
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Anbuch написа:Стъпковото моторче не е!!! Като дам контакт (преди да запаля) то завърта тая макара с жилото на газта.Под нея съм си направил разграфения и всеки път проверявам да не я върти както му падне. А свещите ги смених преди 7 000 км и до сега нямах проблем. Днес ще проверя да не са зацапани. Но възможно ли е от не работещ(и) цилиндър(и) да се чува по някога ДОСТА СИЛНО чукане.Като застана пред двигателя и някои друг подава газ за да не загасне колата - по децибели е горе долу равно на чупене на стъклен буркан . ????
Ами при мен го правеше абсолютно същото както го обесняваш ти и повярвай ми мислих че целия блок ме гледа...след смяна на датчик за температура + свещи се оправи проблема...
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Въздушният го сменям често - специално този е на 2500 км. Взех от магазина само за проба един термодатчик((синият), другият играе роля само за показанията на температурата на таблото). Та значи : във фризера, във вряла вода и при атмосферна температура моят термо датчик даваше същото съпротивление както и новият с грешка около 0.02% . Така че, работата БЕТОН не е от термодатчика. Напрежението от компютара към термодатчика е винаги 4.52 V. Трябвало да е 5V ама това не било проблем.
Обаче свещите нещо не ми харесаха - BERU ULTRA 14-7DTU na 7 000 km
http://images10.snimka.bg/001180067.jpg ,Нямат никакво омасляване
Прежалих 20 лв ( Макар и без да съм 100% убеден ,че е от тях) за BOSH W 7 DTC , ще пробвам и ще пиша!!!
П.П. Разбрах и ,че клапаните са ми хидравлични и няма регулиране при тях.
Обаче свещите нещо не ми харесаха - BERU ULTRA 14-7DTU na 7 000 km
http://images10.snimka.bg/001180067.jpg ,Нямат никакво омасляване
Прежалих 20 лв ( Макар и без да съм 100% убеден ,че е от тях) за BOSH W 7 DTC , ще пробвам и ще пиша!!!
П.П. Разбрах и ,че клапаните са ми хидравлични и няма регулиране при тях.
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
ТПС...'а
не мога да си го преведа..
Посъветваха ме да покарам малко с изключена ламбда сонда( от буксата) ама същата работа.Колата не ще да "откъне" и на бензин и на газ ,а на газ и ламбда сонда и бензиновата помпа нямат значение. Откачам +-са на акумолатора за 20 мин ,ефект никакъв( ако е грешка не ще да върви хубаво и като загрее, по принцип ми се налага да я чистя веднъж на 2 месеца).
Спрях си и гаста от кранчето на бутилката ако случаино меси с бензин( макар и да смятам ,че това е възможно само при карбураторните)
А дали не всмуква от някъде въздух във всмукателният колектор??? Има ли начин за проверка???
Посъветваха ме да покарам малко с изключена ламбда сонда( от буксата) ама същата работа.Колата не ще да "откъне" и на бензин и на газ ,а на газ и ламбда сонда и бензиновата помпа нямат значение. Откачам +-са на акумолатора за 20 мин ,ефект никакъв( ако е грешка не ще да върви хубаво и като загрее, по принцип ми се налага да я чистя веднъж на 2 месеца).
Спрях си и гаста от кранчето на бутилката ако случаино меси с бензин( макар и да смятам ,че това е възможно само при карбураторните)
А дали не всмуква от някъде въздух във всмукателният колектор??? Има ли начин за проверка???
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ами би трябвало да имаш тампон под моното.. палиш, отиваш и почваш да се опитваш да клатиш цялото моно барабар с кутията на филтъра.. ако има ефект в работата на мотора.. значи този тампон също е за смяна..
но тва по-скоро ще обеднява сместта.
Явно остава дюза, нещо пикаеща, ама този проблем на газ не би трябвало да си личи.
ТПС - Throtle position sensor
това е един "датчик" който казва на компира колко си натиснал газта, респективно колко е отворена дроселовата клапа.
мое мнение:
1. отиваш и правиш диагностика на газ.
2. караш малко на газ, и гледаш какво е положението.
защото
ЕКУ не може да управлява горивната смес на газ. - следователно всички пролеми като ТПС, ЛАмбда и разни такива елементи участащи в горивообразуването не играят..
Ако няма разлика.. ще целиш електриките.
Но моторчето за празен ход винаги си стои като опция
но пък от своя страна то просто вдига оборотите.. нищо повече.
А всъщност.. дистр. капачка и палец и кабели в какво състояние са?
но тва по-скоро ще обеднява сместта.
Явно остава дюза, нещо пикаеща, ама този проблем на газ не би трябвало да си личи.
ТПС - Throtle position sensor
това е един "датчик" който казва на компира колко си натиснал газта, респективно колко е отворена дроселовата клапа.
мое мнение:
1. отиваш и правиш диагностика на газ.
2. караш малко на газ, и гледаш какво е положението.
защото
ЕКУ не може да управлява горивната смес на газ. - следователно всички пролеми като ТПС, ЛАмбда и разни такива елементи участащи в горивообразуването не играят..
Ако няма разлика.. ще целиш електриките.
Но моторчето за празен ход винаги си стои като опция
А всъщност.. дистр. капачка и палец и кабели в какво състояние са?
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Този датцик къде се намира?
Не било от свещите,не е и от смесване на бензин и гас ,проблема си остана. Този тампон на моното го смених почти веднага след като я купих , не ми прилича да е това ,но ще пробвам
.Днес ми видяха палеца и капачката и казаха ,че са леко нагорели , но това не било проблем( палеца съм го сменял) ,поизтърках ги леко но ефект няма. За сега ще последвам съвета ти да я юркам само на газ 5-6 дни. А кабелите имат еднакво супротивление (към 6 кома) ,нямат пробоини по изолацията си и според мен са добре.
Не било от свещите,не е и от смесване на бензин и гас ,проблема си остана. Този тампон на моното го смених почти веднага след като я купих , не ми прилича да е това ,но ще пробвам
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
След промивка на резервоата ( имах вода в бензина) и смяна на горивен филтър ( НА 12 000 км
Моето обеснение е следното : С годините са се натрупали тези гадости ,но не са дали чак толкова голямо отражение и сега ми се е прецакало нещо,( сместа на бензин ми е доста обогатена) може би дюза или ламбда сононда което е било и капакат !!!
П.П зареждал съм само от OMV и PETROL
п.п.2 По-добре късно да го напиша отколкото никога ,но в последствие разбрах кой е бил "капака" - Ламбда сондата - която от как си бях взел колата не е работила съвсем адекватно, защото още преди да купя колата , е била с прекъснат кабела на реотана и с тази гадост в бензина......
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта