Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот dobrin » Чет 27 сеп 2012 20:10


Ако имате да се разбирате нещо, се разбирайте на друго място, не в тази или други теми. Това е последно предупреждение. Конструктивни мнения са полезни за всички.

Благодаря за клипчето. Виждам от къде е осигурен достъпа. Въпросът е може ли да се пипа ЕГР през адаптацията след това, защото видях, че стойностите са различни. И това с оборотите е интересно, значи може да се пипат минималните. При мен в момента са около 830 на празен ход.




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3926
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот Andonov » Пет 28 сеп 2012 6:43


ЕГР-а не може. Оборотите могат, както се вижда от клипа от 800 до 950 и още няколко канала, за които нямам инфо.

8 канал мисля е за свещите кога да греят, като при ЕДЦ 15 но на 12 канал.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Съб 29 сеп 2012 10:35


колеги интересна тема изчетох я цялата :wink: днес пуснах колата на ваг-ком виждам че синхронизацията е добре но за дюзите не сам много сигурен кажете вие :|
Прикачени файлове
P1410222.JPG


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот ventotdi » Съб 29 сеп 2012 10:41


Тази компенсация на 1 и 2 цилиндър може да не е проблем на дюза ,а може да имаш снижена компресия :?


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Съб 29 сеп 2012 10:49


доста варират стойностите на дюзите :| май ще се ходи до Герман


Потребителски аватар
FELIPE
Мнения: 1740
Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
Автомобил: VW Bora 2002
Двигател: ASZ
Местоположение: Асеновград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот FELIPE » Съб 29 сеп 2012 12:42


Ако имаш излишни пари ходи...аз не виждам да е толкова зле положението.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Съб 29 сеп 2012 12:49


да сложа една добавка за почистване на дюзите и да видя дали има резултат :| преди месец слагах добавка на лики моли за помпа дюза на един резервоар и изминах 1000км :) но пишеше че за да има ефект трябва а се изминат 2000 км :|


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот okti_1 » Съб 29 сеп 2012 13:02


:да: :да: :да:


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Съб 29 сеп 2012 18:56


Излишно се филмираш, след смяната на разпледелителния вал, клапаните, реглаж на дюзите, моите показания са като твоите. С тази разлика че аз имам отклонения във 2-ри цилиндър 0.90. Колата работи перфектно, върви идеално и харчи още по-малко :)

Ако до сега не си пипал вал, е хубаво да го отвориш да го видиш в какво състояние, също прегледай и повдигачите, направете един реглаж на дюзите. При мен нещата се промениха корено.

От проучването което си направих.... между 75000 - 100000 - 150000 мили Англичаните и Американците с ARL/ASZ износват вал и на някои от цилиндрите се получава абсолютно същото износване на повдигачите, както при мен. И 116-ките износвата вал, но явно ги карат по малко по форумите :)

На моята кола се предаде на точно 145000км, които са навъртяни лично от мен. Преди това показваше 80000км по километраж. Или общо минимум 225000км.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Съб 29 сеп 2012 19:25


щом и при теб положението е същото не мисля да отварям :) не ми трябват неприятности :)


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Съб 29 сеп 2012 19:36


Общо взето в момента може да си отвориш по-големи неприятности, отколкото да си решиш проблема.

Моята в момента я тъпча с добавки, за да видя дали ще мога да подобря показанията му.

Последна промяна от morfei1 на Съб 29 сеп 2012 19:39, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Съб 29 сеп 2012 19:38


проблем нямам :wink: разхода нормален вървежа също :)


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30039
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот dobrin » Съб 29 сеп 2012 21:21


morfei1 написа:...реглаж на дюзите...

Което се състои във ...?


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот morfei1 » Нед 30 сеп 2012 1:32


Спрямо вала.

Отгоре на самата дюза има пънче, което пънче се износва и се получава хлабина, която според мен трябва да се обере с болта, защото оттам се променя момента на впърскване, оттам цялата работа на мотора.

http://www.langleyvw.ca/tech/pd.html

малко по надолу има клипче, на което се вижда как работи PD.

Сега си представете мотор на 200000+ хиляди километра, с различни износвания в разпределителния вал, с различни износвания на въпросните пънчета, отделно различно износване-запушване в самите разпръсквачи и ред други неща :)


Потребителски аватар
basata-user
Мнения: 1036
Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
Автомобил: pasat b5
Двигател: 1.8T AEB
Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
Контакти:

Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...

Мнениеот basata-user » Пон 08 окт 2012 20:43


колеги синхронизацията на празен ход при температура 90% трябва да е закована на 0.0 или може малко да варира :| забелязах че моята варира -1.1 до 0.0



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта