Ако имате да се разбирате нещо, се разбирайте на друго място, не в тази или други теми. Това е последно предупреждение. Конструктивни мнения са полезни за всички.
Благодаря за клипчето. Виждам от къде е осигурен достъпа. Въпросът е може ли да се пипа ЕГР през адаптацията след това, защото видях, че стойностите са различни. И това с оборотите е интересно, значи може да се пипат минималните. При мен в момента са около 830 на празен ход.
Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
- Andonov
- Мнения: 3926
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
ЕГР-а не може. Оборотите могат, както се вижда от клипа от 800 до 950 и още няколко канала, за които нямам инфо.
8 канал мисля е за свещите кога да греят, като при ЕДЦ 15 но на 12 канал.
8 канал мисля е за свещите кога да греят, като при ЕДЦ 15 но на 12 канал.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
колеги интересна тема изчетох я цялата
днес пуснах колата на ваг-ком виждам че синхронизацията е добре но за дюзите не сам много сигурен кажете вие 


- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Тази компенсация на 1 и 2 цилиндър може да не е проблем на дюза ,а може да имаш снижена компресия 

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
доста варират стойностите на дюзите
май ще се ходи до Герман

- FELIPE
- Мнения: 1740
- Регистриран на: Нед 24 апр 2005 19:51
- Автомобил: VW Bora 2002
- Двигател: ASZ
- Местоположение: Асеновград
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Ако имаш излишни пари ходи...аз не виждам да е толкова зле положението.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
да сложа една добавка за почистване на дюзите и да видя дали има резултат
преди месец слагах добавка на лики моли за помпа дюза на един резервоар и изминах 1000км
но пишеше че за да има ефект трябва а се изминат 2000 км 



Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Излишно се филмираш, след смяната на разпледелителния вал, клапаните, реглаж на дюзите, моите показания са като твоите. С тази разлика че аз имам отклонения във 2-ри цилиндър 0.90. Колата работи перфектно, върви идеално и харчи още по-малко 
Ако до сега не си пипал вал, е хубаво да го отвориш да го видиш в какво състояние, също прегледай и повдигачите, направете един реглаж на дюзите. При мен нещата се промениха корено.
От проучването което си направих.... между 75000 - 100000 - 150000 мили Англичаните и Американците с ARL/ASZ износват вал и на някои от цилиндрите се получава абсолютно същото износване на повдигачите, както при мен. И 116-ките износвата вал, но явно ги карат по малко по форумите
На моята кола се предаде на точно 145000км, които са навъртяни лично от мен. Преди това показваше 80000км по километраж. Или общо минимум 225000км.

Ако до сега не си пипал вал, е хубаво да го отвориш да го видиш в какво състояние, също прегледай и повдигачите, направете един реглаж на дюзите. При мен нещата се промениха корено.
От проучването което си направих.... между 75000 - 100000 - 150000 мили Англичаните и Американците с ARL/ASZ износват вал и на някои от цилиндрите се получава абсолютно същото износване на повдигачите, както при мен. И 116-ките износвата вал, но явно ги карат по малко по форумите

На моята кола се предаде на точно 145000км, които са навъртяни лично от мен. Преди това показваше 80000км по километраж. Или общо минимум 225000км.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
щом и при теб положението е същото не мисля да отварям
не ми трябват неприятности 


Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Общо взето в момента може да си отвориш по-големи неприятности, отколкото да си решиш проблема.
Моята в момента я тъпча с добавки, за да видя дали ще мога да подобря показанията му.
Моята в момента я тъпча с добавки, за да видя дали ще мога да подобря показанията му.
Последна промяна от morfei1 на Съб 29 сеп 2012 19:39, променено общо 1 път.
- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
проблем нямам
разхода нормален вървежа също 


- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
morfei1 написа:...реглаж на дюзите...
Което се състои във ...?
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
Спрямо вала.
Отгоре на самата дюза има пънче, което пънче се износва и се получава хлабина, която според мен трябва да се обере с болта, защото оттам се променя момента на впърскване, оттам цялата работа на мотора.
http://www.langleyvw.ca/tech/pd.html
малко по надолу има клипче, на което се вижда как работи PD.
Сега си представете мотор на 200000+ хиляди километра, с различни износвания в разпределителния вал, с различни износвания на въпросните пънчета, отделно различно износване-запушване в самите разпръсквачи и ред други неща
Отгоре на самата дюза има пънче, което пънче се износва и се получава хлабина, която според мен трябва да се обере с болта, защото оттам се променя момента на впърскване, оттам цялата работа на мотора.
http://www.langleyvw.ca/tech/pd.html
малко по надолу има клипче, на което се вижда как работи PD.
Сега си представете мотор на 200000+ хиляди километра, с различни износвания в разпределителния вал, с различни износвания на въпросните пънчета, отделно различно износване-запушване в самите разпръсквачи и ред други неща

- basata-user
- Мнения: 1036
- Регистриран на: Пет 26 фев 2010 19:08
- Автомобил: pasat b5
- Двигател: 1.8T AEB
- Местоположение: САНДАНСКИ-ЛОНДОН
- Контакти:
Re: Синхронизация на PD - лог файлове на Голф 4, Пасат Б5.5...
колеги синхронизацията на празен ход при температура 90% трябва да е закована на 0.0 или може малко да варира
забелязах че моята варира -1.1 до 0.0

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 87 госта