Пасат Б3 2Е каква е тази част

Техническа и сервизна информация за Passat
Потребителски аватар
ПАЧО-80
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AVG TDI 2000
Местоположение: Добрич Passat B5 AVG

Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот ПАЧО-80 » Вто 25 дек 2012 20:13


Здравейте колеги,да попитам каква е тази част и какво е нейното значение.Намира се на кутията на въздушния филтър,колата е Б3 2е 115кс
Прикачени файлове
IMAG0049.jpg
IMAG0050.jpg
IMAG0051.jpg




Потребителски аватар
passatfen
Мнения: 976
Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
Автомобил: Vw Golf Mk7
Двигател: CLHA++
Местоположение: Antwerpen
Контакти:

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот passatfen » Вто 25 дек 2012 20:30


може би датчик за свръх налягане на климатичната инсталация ? :roll: :roll:


Потребителски аватар
ПАЧО-80
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AVG TDI 2000
Местоположение: Добрич Passat B5 AVG

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот ПАЧО-80 » Вто 25 дек 2012 20:54


Не знам


peter70
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот peter70 » Вто 25 дек 2012 21:26


Потенциометър за CО

Честита Коледа !!!!!!!!!!!


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот Iezekil » Вто 25 дек 2012 21:41


Ако не ме лъже окото,въпросния датчик не е на тръбата с фреона,а човека го е сложил там за снимката и така те е подвел.
Би трябвало това да е синия температурен датчик.


Потребителски аватар
ПАЧО-80
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AVG TDI 2000
Местоположение: Добрич Passat B5 AVG

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот ПАЧО-80 » Вто 25 дек 2012 22:42


Не е на тръбата за фреона,стои на кутията на въздушния филтър


peter70
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот peter70 » Вто 25 дек 2012 22:50


Това е CO потенциометър. Нормалното му положение е кликнат върху кутията на филтъра. При 2Е нивото на CO може да се промени софтуерно чрез този потенциометър, при останалите със такъв дебитомер чрез обходен канал във самия дебитомер. При тебе този канал е запушен. Препоръчвам ти да не го въртиш(освен ако не си му измерил предварително съпротивлвнието). успех


Потребителски аватар
snupeca
Мнения: 11200
Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
Автомобил: Skoda Octavia
Двигател: ALH
Местоположение: Смолян
Контакти:

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот snupeca » Сря 26 дек 2012 17:09


peter70 написа:...


И каква роля играе по-точно въпросния потенциометър? :roll:


Потребителски аватар
ПАЧО-80
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AVG TDI 2000
Местоположение: Добрич Passat B5 AVG

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот ПАЧО-80 » Сря 26 дек 2012 17:19


Благодаря.Каква роля играе незнам


Потребителски аватар
Iezekil
Мнения: 6185
Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
Автомобил: Passat B4 Variant
Двигател: ABS 94
Местоположение: Шумен

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот Iezekil » Сря 26 дек 2012 18:26


На моето 2Е там му седи синия температурен датчик.За първи път чувам за потенциометър за въглероден окис.Точно този окис от къде идва и какво му се регулира,с ква цел?


Потребителски аватар
Lifeguard
Мнения: 664
Регистриран на: Пон 31 мар 2008 14:50
Автомобил: Passat B5 TDI_Lupo SDI
Двигател: AHU_AKU
Местоположение: Русе

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот Lifeguard » Сря 26 дек 2012 18:40


На Голф 3 2Е няма такова чудо там... :roll:


peter70
Мнения: 101
Регистриран на: Пон 20 дек 2010 23:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Пасат Б3 2Е каква е тази част

Мнениеот peter70 » Сря 26 дек 2012 20:09


Нормално е на голф да няма такова нещо, обаче голфа има един шлиц към изхода на дебитомера нали?
При по-старите автомобили нивото на СО и НС може да бъде донастройвано или чрез този потенциометър или чрез промяна на сеченеието на обходния канал в дебитомера (при модели в които този потенциометър липсва) При новите автомобили това е програмно набито и не подлежи на корекция и настройка. Въртенето на този потенциометър или съответно шлиц променя и вървежа(респективно и консумацията на гориво) и нивото на саждите в изхода.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pa4o_ivanov61 и 42 госта