Съвет за товаро-разпределителя

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Съвет за товаро-разпределителя

Мнениеот Scarchu » Съб 16 дек 2006 22:45


Интересуваме какъв ще бъде ефектът ако шунтирам клапана на спирачките, който следи за натовареността на колата?
Питам защото имам чувството, че няма достатъчно налягане към задните спирачки.

Колата е Г2 , РВ, с ABS




Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 17 дек 2006 3:07


ефекта ще е, че на някой завой може да се завъртиш и да се пребиеш като куче :idea:

задбните спирачки нарочно не са натоварени 100%


Потребителски аватар
Жоро Делчев
BBS Collector
Мнения: 2964
Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
Автомобил: Golf GTI16V
Двигател: ABF 1994

Мнениеот Жоро Делчев » Нед 17 дек 2006 9:24


Moйта фабрично няма такъв.Двама-трима приятелчета си ги махнаха и нямат проблеми.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Нед 17 дек 2006 13:35


musura написа:ефекта ще е, че на някой завой може да се завъртиш и да се пребиеш като куче :idea:

задбните спирачки нарочно не са натоварени 100%


Добре де - и аз съм на подобно виждане, ама при включен ABS, блокирането няма ли да се предотврати? пък и както казва колегата Achim Lauritzen неговата няма пък няма проблем?

Проблема ми идва от там,че съм смъкнал колата много ниско и реално датчика почти във всички случаи е затворен и много рядко работят задните спирачки, от където пък идва момента че в един момент спират съвсем да работят, щото има много ръжда по дисковете и като дойде време за ГТП става леко неудобно :?


Потребителски аватар
musura
Сър
Мнения: 7129
Регистриран на: Пон 28 мар 2005 21:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Голям Поровец

Мнениеот musura » Нед 17 дек 2006 14:57


Според мен, по-добре отиди при някой майстор да ти прегледа задните спирачки. Да не се окаже, че проблема е в апаратите или нещо подобно :?:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Съвет за товаро-разпределителя

Мнениеот IvoG » Нед 17 дек 2006 18:14


Scarchu написа:Интересуваме какъв ще бъде ефектът ако шунтирам клапана на спирачките, който следи за натовареността на колата?
Питам защото имам чувството, че няма достатъчно налягане към задните спирачки.

Колата е Г2 , РВ, с ABS


Принципно би трябвало да ти се разпредели налягането 50 на 50 предни задни, ама си е опасно.
Аз имах проблем с задните мислих че е от кантара. Взех да го сменям и в последния момент реших да пробвам без него 50 на 50. Никва разлика :shock След всичките интервенции по спирачките се оказва на края спирачна помпа.

А при теб ако е по клекнала би трябвало да е отворен и да спират повече. Той е на принципа колкото по-тежко толкова по кляка колата и отваря за повече сп. течност.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвет за товаро-разпределителя

Мнениеот Scarchu » Пон 18 дек 2006 8:48


IvoG написа:А при теб ако е по клекнала би трябвало да е отворен и да спират повече. Той е на принципа колкото по-тежко толкова по кляка колата и отваря за повече сп. течност.


Да де, ама има на лостова система при клпана един реглаж - затова питам.
Спирачните апарати ги профилактирах лятото и имаха стандартният проблем с лостчето за ръчната :lol:
Ще го отворя 50/50 и после щае изкажа впечатления :)


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Re: Съвет за товаро-разпределителя

Мнениеот IvoG » Пон 18 дек 2006 19:04


Scarchu написа:
IvoG написа:А при теб ако е по клекнала би трябвало да е отворен и да спират повече. Той е на принципа колкото по-тежко толкова по кляка колата и отваря за повече сп. течност.


Да де, ама има на лостова система при клпана един реглаж - затова питам.
Спирачните апарати ги профилактирах лятото и имаха стандартният проблем с лостчето за ръчната :lol:
Ще го отворя 50/50 и после щае изкажа впечатления :)


Виж дали можеш да настройваш планката с пружинката, защото някои кантари нямат тази опция. Просто пробвай няколко варианта на кантара да усетиш как спира и си го регулираш според това как усещаш колата да спира.


barbushev
Мнения: 70
Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barbushev » Вто 19 дек 2006 0:41


А ръчната ти действа ли добре? Щото маи има пряка връзка със задните спирачки. Ако я натегнеш да си действа като хората би трябвало и задните ти спирачки да станат по добри щотот накладките се приближават повече до барабана и тоест като натиснеш спирачка ще имат по малък ход за да започнат да действат.


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 19 дек 2006 9:48


Ръчната не ми дейсдтва изобщо, защото съм смачкал отдолу жилата а немога да намеря жила за Г2 за ABS спирачки. Респективно от НЕупотребата на ръчната са ми клеясали осите.... отново :(


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 19 дек 2006 10:40


Малко оффф,аз по принцип нямам кантарче на задните спирачки,и съм с барабани,но заради стечение на обстоятелствата ще сменявам моста с такъв със дискови спирачки.Дали ще имам проблем от това че нямам кантар на задните колела? :roll:


Потребителски аватар
Scarchu
Мнения: 687
Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
Автомобил: Black
Двигател: with internal combustion
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Scarchu » Вто 19 дек 2006 10:44


преди секунда закачих една по-здрава пружинка на разпределителя, така че да го държи напълно отворен. Още не съм карал колата но после към 17:30 като си затръгвам от работа ще разбера какъв е ефекта и ще споделя :drive :)


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Вто 19 дек 2006 19:51


Айде колега нали щеше да споделиш как е поведението на колата без кантарчето :roll: Чакам ??? :wink:


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 19 дек 2006 20:36


ivkata написа:Айде колега нали щеше да споделиш как е поведението на колата без кантарчето :roll: Чакам ??? :wink:


Принципно при мен не е показателно защото имам май проблем с помпата и няма разлика но от хора които са правили операцията, ако ти е наред всичко трябва да ти влачат и 4-те колела, имаш усиле 50 на 50 предни задни.


Потребителски аватар
IvoG
Мнения: 861
Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
Автомобил: Golf III
Двигател: 2.0 AGG
Местоположение: София

Мнениеот IvoG » Вто 19 дек 2006 20:38


Scarchu написа:преди секунда закачих една по-здрава пружинка на разпределителя, така че да го държи напълно отворен. Още не съм карал колата но после към 17:30 като си затръгвам от работа ще разбера какъв е ефекта и ще споделя :drive :)


не знам как е при теб, но при мен буталцето трябва да е мах отворено т.е. пружината да е по-разтегната.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 81 госта