Интересуваме какъв ще бъде ефектът ако шунтирам клапана на спирачките, който следи за натовареността на колата?
Питам защото имам чувството, че няма достатъчно налягане към задните спирачки.
Колата е Г2 , РВ, с ABS



Съвет за товаро-разпределителя
- Жоро Делчев
- BBS Collector
- Мнения: 2964
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2004 17:10
- Автомобил: Golf GTI16V
- Двигател: ABF 1994
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
musura написа:ефекта ще е, че на някой завой може да се завъртиш и да се пребиеш като куче![]()
задбните спирачки нарочно не са натоварени 100%
Добре де - и аз съм на подобно виждане, ама при включен ABS, блокирането няма ли да се предотврати? пък и както казва колегата Achim Lauritzen неговата няма пък няма проблем?
Проблема ми идва от там,че съм смъкнал колата много ниско и реално датчика почти във всички случаи е затворен и много рядко работят задните спирачки, от където пък идва момента че в един момент спират съвсем да работят, щото има много ръжда по дисковете и като дойде време за ГТП става леко неудобно

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Съвет за товаро-разпределителя
Scarchu написа:Интересуваме какъв ще бъде ефектът ако шунтирам клапана на спирачките, който следи за натовареността на колата?
Питам защото имам чувството, че няма достатъчно налягане към задните спирачки.
Колата е Г2 , РВ, с ABS
Принципно би трябвало да ти се разпредели налягането 50 на 50 предни задни, ама си е опасно.
Аз имах проблем с задните мислих че е от кантара. Взех да го сменям и в последния момент реших да пробвам без него 50 на 50. Никва разлика

А при теб ако е по клекнала би трябвало да е отворен и да спират повече. Той е на принципа колкото по-тежко толкова по кляка колата и отваря за повече сп. течност.
- Scarchu
- Мнения: 687
- Регистриран на: Пон 29 май 2006 10:21
- Автомобил: Black
- Двигател: with internal combustion
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за товаро-разпределителя
IvoG написа:А при теб ако е по клекнала би трябвало да е отворен и да спират повече. Той е на принципа колкото по-тежко толкова по кляка колата и отваря за повече сп. течност.
Да де, ама има на лостова система при клпана един реглаж - затова питам.
Спирачните апарати ги профилактирах лятото и имаха стандартният проблем с лостчето за ръчната

Ще го отворя 50/50 и после щае изкажа впечатления

- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Re: Съвет за товаро-разпределителя
Scarchu написа:IvoG написа:А при теб ако е по клекнала би трябвало да е отворен и да спират повече. Той е на принципа колкото по-тежко толкова по кляка колата и отваря за повече сп. течност.
Да де, ама има на лостова система при клпана един реглаж - затова питам.
Спирачните апарати ги профилактирах лятото и имаха стандартният проблем с лостчето за ръчната![]()
Ще го отворя 50/50 и после щае изкажа впечатления
Виж дали можеш да настройваш планката с пружинката, защото някои кантари нямат тази опция. Просто пробвай няколко варианта на кантара да усетиш как спира и си го регулираш според това как усещаш колата да спира.
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: Пон 08 май 2006 10:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
А ръчната ти действа ли добре? Щото маи има пряка връзка със задните спирачки. Ако я натегнеш да си действа като хората би трябвало и задните ти спирачки да станат по добри щотот накладките се приближават повече до барабана и тоест като натиснеш спирачка ще имат по малък ход за да започнат да действат.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
ivkata написа:Айде колега нали щеше да споделиш как е поведението на колата без кантарчетоЧакам ???
Принципно при мен не е показателно защото имам май проблем с помпата и няма разлика но от хора които са правили операцията, ако ти е наред всичко трябва да ти влачат и 4-те колела, имаш усиле 50 на 50 предни задни.
- IvoG
- Мнения: 861
- Регистриран на: Вто 13 юни 2006 14:27
- Автомобил: Golf III
- Двигател: 2.0 AGG
- Местоположение: София
Scarchu написа:преди секунда закачих една по-здрава пружинка на разпределителя, така че да го държи напълно отворен. Още не съм карал колата но после към 17:30 като си затръгвам от работа ще разбера какъв е ефекта и ще споделя![]()
не знам как е при теб, но при мен буталцето трябва да е мах отворено т.е. пружината да е по-разтегната.