пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
здравейте колеги след смяна на гнп на пасат Б4 1.9 тди 1з трябва да му се нагласи аванса защото трудно пали някой по запознат може ли да ми каже къде се влиза в ваг ком да се гледат стойностите на аванса.Въпросната настройка ще я правя като отвия болтовете от към ангренажа и помпата ще я бутам напред и назад.Предварително благодаря на отзовалите се!
- Spas
- Модератор
- Мнения: 3690
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 11:51
- Автомобил: VW Golf 2
- Двигател: 1800 RP
- Местоположение: София
Re: пасат 3 1.9 тди 1з Питане за аванс
Само като прочета какво си написал и вече мисля да ти препоръчам сервиз. Не "бутай" помпата на където и да е. Преместването на капачето трябва да се направи много прецизно, внимателно и трябва да се мести с части от милиметъра. На загрята кола, в работен режим и трябва да гледаш на Ваг-Ком-а 3-ти, 8-ми и 11-ти канал. Ако мислиш, че не е по силите ти, отиди някъде да го направят, по-добре, отколкото да я прецакаш. 

-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
благодаря за отговора но това за което ми казваш съм го нагласил горе долу само не съм гледал параметрите в вагком колата работи перфектно само дето пали трудно и ми казаха че трябва да се мърда помпата не от плочката а от четирите болта на помпата където е захваната за мотора 3 от тях са от към зъбното колело а другия е от към тръбичките и казаха че имало графика в вагком от там трябва да се гледат стойностите на предварение и закъснение та именно за това е въпроса ми а милиграмите ще ги погледна в тези канали за които ми каза
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
Здрасти,колега.Engine/001 канал и tdi timing(долу вдясно).Като я нагласиш,после е добре и да отпуснеш малко металните тръбички.Прави се за да не стоят под напреженение,след като си местил помпата.Успех 

- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
Хубавото на нашите ГНП е че можеш да си настройваш докато двигателя си работи, не се налага да гасиш и пак да палиш.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Нед 07 сеп 2014 19:42
- Автомобил: 97 Polo Variant 1 9TDI AHU 90
- Двигател: 97 AHU
Re: пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
Благодаря много на отзовалите се постигнах следния резултат:
колата пали от четвърт!- milmar
- Мнения: 4935
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
Повечето казват, че така е добре, аз гледам да е още към средата (към синята линия).
- Andonov
- Мнения: 3927
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: пасат Б4 1.9 тди 1з питане за аванс
A аз до зелената. 

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot], licho58 и 76 госта