TDI p.d.116 проблем с паленето

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
valio2686
Мнения: 40
Регистриран на: Чет 12 мар 2009 15:17
Автомобил: Audi A4 TDI
Двигател: blb2006
Местоположение: Русе

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот valio2686 » Сря 29 яну 2014 13:24


На мене ли ми се струва или стрелката на оборотомера леко играе,което при мен няма това нещо.




Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот dispatch » Сря 29 яну 2014 20:38


mshbul написа:Като е топло пак ли върти по толкова?

Ако е свързано с температурата едва ли е от връщане на нафтата.

Струва ми се, че като за -4 малко гряха свещите. температурния датчик вярно ли дава?

Пробвай да палиш като му откачиш буксата.


Като е топло почти не върти. И аз се съмнявах в температурния датчик... да е нещо фалшив и да не дава вярна информация на ЕКУ-то, но закачих ВАГ-а преди две седмици, преди да запаля една сутрин и:

VCDS_Ch7_cold_start_temps.jpg


... и според мен датчика не лъже. Външната температура беше около 4 градуса.

---------------------------------------------------------------------------------------

Тази сутрин направих още един клип, че ми се стори бая студено:



Имам чувството, че пали еднакво и при -5 и при -15. Климатроника в началото показваше -9. Но след 20 минути и кратка обиколка...:
IMG_20140130_073538_-17.jpg


Горе / долу толкова беше реално тази сутрин.


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот hq » Съб 01 фев 2014 21:05


Нормално ли е на първи цилиндър само да е толкова малко навит реглажния болт, а на всички останали да е по един и същ навит?


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот jeriko » Съб 01 фев 2014 21:30


не чакаш ли да изключи релето за подгрева,или веднага палиш когато изгасне лампата за свещите


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот dispatch » Съб 01 фев 2014 22:21


По принцип паля 2 - 3 - 4 секунди след изгасване на лампата.

При теб как е паленето сутрин и по различен начин ли палиш?


Потребителски аватар
batkotivalio
Мнения: 597
Регистриран на: Съб 12 май 2007 20:56
Автомобил: VW Golf TDI
Двигател: AJM
Местоположение: София
Контакти:

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот batkotivalio » Съб 01 фев 2014 22:57


hq написа:Нормално ли е на първи цилиндър само да е толкова малко навит реглажния болт, а на всички останали да е по един и същ навит?

Пич, ти май си от друга тема :)
Можеби тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=249399&start=240


Потребителски аватар
jeriko
Мнения: 193
Регистриран на: Съб 01 дек 2007 21:41
Автомобил: passat
Двигател: 1.9 TDI ATJ 2000
Местоположение: Търговище

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот jeriko » Съб 01 фев 2014 23:51


когато е студено винаги чакам да изключи релето пали доста по добре,не е от четвърт,но не е толкова зле като твоето,пробвай ще видиш че ще има разлика,докато не изключи релето дърпа много ток и свещите не са напълно загрели затова палиш тромаво


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот hq » Нед 02 фев 2014 0:14


batkotivalio написа:
hq написа:Нормално ли е на първи цилиндър само да е толкова малко навит реглажния болт, а на всички останали да е по един и същ навит?

Пич, ти май си от друга тема :)
Можеби тук: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=24&t=249399&start=240

И там попитах, но всъщност и аз имам проблем с паленето, когато колата престои една нощ например и днес свалих капака на на двигателя за да сменям о-пръстените на дюзите и и ми направи впечатление разликата в положението на реглажния болт на първа дюза спрямо останалите, това нормално ли е или последния ми майстор си е оставил ръцете
Изображение


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот hq » Нед 02 фев 2014 12:28


Ето в какво състояние извадих първа дюза, това подлежи ли на ремонт и къде?
Изображение


hq
Мнения: 119
Регистриран на: Вто 15 яну 2008 19:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: TDI p.d.116 проблем с паленето

Мнениеот hq » Пет 28 фев 2014 13:28


Свали дюзите и си виж о-пръстените, тези коли палят и без нито една работеща свещ, ако всичко останало е ок по двигателя. При мен не палеше от скъсани о-пръстени, смених ги с оригинални на Bosh вече близо месец пали на 1/2 оборот независимо от температура или време на престой. Успех!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 32 госта