



Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
- vlado_tonev
- Мнения: 5497
- Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
- Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
- Двигател: ALH 2000
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
И вкрайна сметка....от какво се е получило всичко това с помпата?
Горивния филтър ли е бил калпав?

- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7920
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Seat Alhambra
- Двигател: CFFB
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Имaло е боклуци в нaфтaтa. Филтърa се е зaпушил и моторa угaснaл. И когaто е нaпомпил ръчно, хaртиятa нa филтърa се е скъсaлa и боклукa е влязъл в помпaтa. Вече кaк сa попaднaли плувките в горивото е друг въпрос.
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Убавите коли нямат такива ръчни помпи, дето мязат на апарат за мерене на кръвно налягане
На баща ми му бяха сложили такава едни "мастори", дето са се чудели що не пали лесно
То пък се оказа друго и така си седи май още на колата му Пасат 1.9 130 кончета ПД. Луда работа 



- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Тази ръчна помпа върши много добра работа при старите дизели. Когато сменяш филтъра, с нея подкачваш и не се налага да въртиш на стартер по десет пъти, мотора да припалва и гасне, докато се обезвъздуши филтъра и помпата.
По-интересно ми е какво ще е следващото, дето ще се случи на тази кола.
По-интересно ми е какво ще е следващото, дето ще се случи на тази кола.

- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Следващото е..............ходих до Видин по тъмно , усетих мирис на нафта - като вдигнах капака и онемях - целия двигател беше в нафта - спукало се едно маркуче за обратната нафта........Ужас. Вчера го смених. Притеснявам се , че и ремъците бяха в нафта......а са чисто нови и не знам дали да не ги сменя пак - нафтата дали не ги е повредила ? Измих ги с веро и повечко вода. Сега се върнах ..........- нисък разход на гориво - около 3.7 /100км - 500км със 17л. нафта ................и от тях около 1 л. върху двигателя ............ но не може да качи малък баир на 5 та скорост и не може да вдигне повече от 130км. Ако някой знае как да отпусна малко повече да харчи и да върви повече.........по рано вдигаше малко над 145км./толкова и дават и по каталог/. Не съм любител на високите скорости , но на всеки баир да пълзя .........лоша работа. Тази седмица ще ходя до БОШ да я пооправят ако може .
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
На снимката от предната стр., точно в дясно от болта с червената капачка, това е "порциона" за гориво в целия обхват на оборотите. Ако ти го въртиш - не завъртай повече от четвърт оборот/90 градуса! Също има контра гайка.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
След ремонт на нафтовата помпа разхода е умопомрачителен - 500км. със 17л. нафта.........но колата е като скопена - едвам вдига 130км/ч ........по нанадолнището. Средна скорост с 80км/ч. и пълзене по баирите на 3та скорост. Ако някой знае как да отпусна малко повечко нафта за да върви повече ........моля за съвет.
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Циклова порция ли се наричаше това, дето увеличаваше нафтата? С такъв разход не зная дали е уместно да пипаш изобщо.
Стига я пипа тая кола, ще я счупиш отново
Стига я пипа тая кола, ще я счупиш отново

- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Този винт - шестограм ли е , че не мога да се ориентирам. Сега празния ход е добре регулиран - в БОШ го пипнаха и е добре.Но не може да върви.....
- stefan4o
- Мнения: 19322
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
А пуши ли като даваш газ?
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
С пуснато повече гориво, ще ти загрява повече.
Болта за цикловата не е за шестограм, има контра гайка, капаче и в края е за плоска, малка отвертка. Ако въртиш - недей повече от четвърт оборот, даже по-малко, за първа проба.
Ще ти се вдигнат и оборотите на празен ход.
Болта за цикловата не е за шестограм, има контра гайка, капаче и в края е за плоска, малка отвертка. Ако въртиш - недей повече от четвърт оборот, даже по-малко, за първа проба.
Ще ти се вдигнат и оборотите на празен ход.
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Абе тази кола не може да върви нормално..........няма тяга, и по рано не вървеше ........но сега е хептен скопена. Отгоре има едно капаче с един шестограм завинтено ..........там ли да бръкна ?
- дърт милиционер
- Мнения: 732
- Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
- Автомобил: WV Polo 2F 1993
- Двигател: 1.4 DIESEL
- Местоположение: София
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Въобще не пуши. На място сега работи много добре , за в града е добре , но извънградско е мудна. Знам по рано как вървеше............
-
- Мнения: 410
- Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?
Отвиваш леко контра гаиката, през това врвме държиш болта с отверка навиваш четвърт и стягаш контра гайката. Качваш се и пробваш, дали ти харесва. Ако се вдигнат малко оборотите на ПХ, ще ги върнеш от другата шпилка. И така проба грешка до като ти хареса вървежа. При рязко подаване на газ трябва да изчади малко черно. Така аз си реголирам моя 1.6д асматик.
- georgebonev
- Мнения: 3106
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.
Гледаш снимката, болта за циклова е точно в дясно от червената тапа, над щуцерите за тръбите към дюзите, горе в дясно на снимката. Има контра гайка за ключ 10-12, метално цилиндърче и завършва с "цепка" за права отвертка. Може да има и отворче през резбата в края.
Дълго обяснение, но не мога да сложа една стрелка в момента

Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта