Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vlado_tonev
Мнения: 5497
Регистриран на: Нед 18 ное 2007 1:54
Автомобил: GOLF MK4 1.9TDI
Двигател: ALH 2000
Местоположение: София
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот vlado_tonev » Пет 25 авг 2017 18:30


И вкрайна сметка....от какво се е получило всичко това с помпата? :gruebelГоривния филтър ли е бил калпав?




Потребителски аватар
goppa
VW експерт
VW експерт
Мнения: 7920
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
Автомобил: Seat Alhambra
Двигател: CFFB
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот goppa » Нед 27 авг 2017 12:30


Имaло е боклуци в нaфтaтa. Филтърa се е зaпушил и моторa угaснaл. И когaто е нaпомпил ръчно, хaртиятa нa филтърa се е скъсaлa и боклукa е влязъл в помпaтa. Вече кaк сa попaднaли плувките в горивото е друг въпрос.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19322
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот stefan4o » Нед 27 авг 2017 16:12


Убавите коли нямат такива ръчни помпи, дето мязат на апарат за мерене на кръвно налягане :icon_lol На баща ми му бяха сложили такава едни "мастори", дето са се чудели що не пали лесно :eek То пък се оказа друго и така си седи май още на колата му Пасат 1.9 130 кончета ПД. Луда работа :screwy


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот muns61 » Нед 27 авг 2017 17:23


Тази ръчна помпа върши много добра работа при старите дизели. Когато сменяш филтъра, с нея подкачваш и не се налага да въртиш на стартер по десет пъти, мотора да припалва и гасне, докато се обезвъздуши филтъра и помпата.

По-интересно ми е какво ще е следващото, дето ще се случи на тази кола. :biggrin


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Нед 27 авг 2017 19:07


Следващото е..............ходих до Видин по тъмно , усетих мирис на нафта - като вдигнах капака и онемях - целия двигател беше в нафта - спукало се едно маркуче за обратната нафта........Ужас. Вчера го смених. Притеснявам се , че и ремъците бяха в нафта......а са чисто нови и не знам дали да не ги сменя пак - нафтата дали не ги е повредила ? Измих ги с веро и повечко вода. Сега се върнах ..........- нисък разход на гориво - около 3.7 /100км - 500км със 17л. нафта ................и от тях около 1 л. върху двигателя ............ но не може да качи малък баир на 5 та скорост и не може да вдигне повече от 130км. Ако някой знае как да отпусна малко повече да харчи и да върви повече.........по рано вдигаше малко над 145км./толкова и дават и по каталог/. Не съм любител на високите скорости , но на всеки баир да пълзя .........лоша работа. Тази седмица ще ходя до БОШ да я пооправят ако може .


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот georgebonev » Нед 27 авг 2017 19:15


На снимката от предната стр., точно в дясно от болта с червената капачка, това е "порциона" за гориво в целия обхват на оборотите. Ако ти го въртиш - не завъртай повече от четвърт оборот/90 градуса! Също има контра гайка.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Нед 27 авг 2017 19:18


След ремонт на нафтовата помпа разхода е умопомрачителен - 500км. със 17л. нафта.........но колата е като скопена - едвам вдига 130км/ч ........по нанадолнището. Средна скорост с 80км/ч. и пълзене по баирите на 3та скорост. Ако някой знае как да отпусна малко повечко нафта за да върви повече ........моля за съвет.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19322
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот stefan4o » Нед 27 авг 2017 19:20


Циклова порция ли се наричаше това, дето увеличаваше нафтата? С такъв разход не зная дали е уместно да пипаш изобщо.
Стига я пипа тая кола, ще я счупиш отново :icon_lol


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Нед 27 авг 2017 19:21


Този винт - шестограм ли е , че не мога да се ориентирам. Сега празния ход е добре регулиран - в БОШ го пипнаха и е добре.Но не може да върви.....


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19322
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот stefan4o » Нед 27 авг 2017 19:24


А пуши ли като даваш газ?


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот georgebonev » Нед 27 авг 2017 19:37


С пуснато повече гориво, ще ти загрява повече.
Болта за цикловата не е за шестограм, има контра гайка, капаче и в края е за плоска, малка отвертка. Ако въртиш - недей повече от четвърт оборот, даже по-малко, за първа проба.
Ще ти се вдигнат и оборотите на празен ход.


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот дърт милиционер » Нед 27 авг 2017 20:16


Абе тази кола не може да върви нормално..........няма тяга, и по рано не вървеше ........но сега е хептен скопена. Отгоре има едно капаче с един шестограм завинтено ..........там ли да бръкна ?


Потребителски аватар
дърт милиционер
Мнения: 732
Регистриран на: Пет 24 май 2013 6:33
Автомобил: WV Polo 2F 1993
Двигател: 1.4 DIESEL
Местоположение: София

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот дърт милиционер » Нед 27 авг 2017 20:18


Въобще не пуши. На място сега работи много добре , за в града е добре , но извънградско е мудна. Знам по рано как вървеше............


Sstefaan84
Мнения: 410
Регистриран на: Пет 25 окт 2013 16:57
Автомобил:
Двигател:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - ремонт на нафтова помпа?

Мнениеот Sstefaan84 » Нед 27 авг 2017 20:38


Отвиваш леко контра гаиката, през това врвме държиш болта с отверка навиваш четвърт и стягаш контра гайката. Качваш се и пробваш, дали ти харесва. Ако се вдигнат малко оборотите на ПХ, ще ги върнеш от другата шпилка. И така проба грешка до като ти хареса вървежа. При рязко подаване на газ трябва да изчади малко черно. Така аз си реголирам моя 1.6д асматик.
IMG_20170827_212615.jpg


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3106
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Поло 2ф 1.4 дизел - 1993г. - нисък разход след ремонт на нафтова помпа , но няма тяга.

Мнениеот georgebonev » Нед 27 авг 2017 20:41


Изображение
Гледаш снимката, болта за циклова е точно в дясно от червената тапа, над щуцерите за тръбите към дюзите, горе в дясно на снимката. Има контра гайка за ключ 10-12, метално цилиндърче и завършва с "цепка" за права отвертка. Може да има и отворче през резбата в края.
Дълго обяснение, но не мога да сложа една стрелка в момента :mrgreen



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: railfan и 50 госта